Keppi jumii.

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W210.
Vastaa Viestiin
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Keppi jumii.

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Ongelma seuraavanlainen, ajoin päivällä tuon 220 automaattikamppeen tuohon pihalle ja jätin siihen. äsken olin lähdössä uudestaan ajelemaan niin keppi ei lähde pois P:ltä, tuntuu ihankuin joku hankais vastaan, onko siinä jonkunlainen lukko että keppi ei liiku jos jarru on pohjassa? Tuossa välillä nimittäin revin hifilaitteiden johtoja kojelaudan ja alta je keskikonsolista pois, niin onko mahdollista että jostain on joku johto irronnut?
Once you get fat you never come back.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5944
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Re: Keppi jumii.

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Lutikka kirjoitti:Ongelma seuraavanlainen, ajoin päivällä tuon 220 automaattikamppeen tuohon pihalle ja jätin siihen. äsken olin lähdössä uudestaan ajelemaan niin keppi ei lähde pois P:ltä, tuntuu ihankuin joku hankais vastaan, onko siinä jonkunlainen lukko että keppi ei liiku jos jarru on pohjassa? Tuossa välillä nimittäin revin hifilaitteiden johtoja kojelaudan ja alta je keskikonsolista pois, niin onko mahdollista että jostain on joku johto irronnut?
Oisko niinpäin että keppi liikkuu P:ltä pois vain jos jarru pohjassa.

4 vaihteisissa pitäis liikkua kyllä painoi tai ei. Mutta 5 vaihteisissa tais olla että P:ltä ei saa siirrettyä jos ei käytä jarrupolinta pikkuisen.
h5
Viestit: 4074
Liittynyt: 01.10.2005 18:30

Viesti Kirjoittaja h5 »

Ääni jarruvalokatkaisijalle, toki voi johtua muustakin.

Tuossa konsti kuinka saat pykälän päälle:

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=114195
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Vika löytyi ja oli kaikessa yksinkertaisuudessan suorastaan naurettava, olin soittimen johtoja irroitellessani tempaissut jarrupolkimelta vaihdekepille menevän vaijerin päässä olevan jousen irti. Vieteri paikalleen ja jopas rokkaa...
Once you get fat you never come back.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 voimansiirto”