c n takapään korotus kysymys ja kässäri säädöstä ...
c n takapään korotus kysymys ja kässäri säädöstä ...
Millainen homma oisi tiedossa kun haluttaisi farmarin takaperää nostaa jokusen sentin ylemmäs kun roikkuupi vanhuuttaan jo.
Eli jousien alle saa kumeja, ostinkin paksuimmat, jotain 17 mm korottaa, mutta kuullostaa vähänlaiselta..
Auto on esprit malli jossa alunperinkin matalammat jouset lienee. Olen kaoittanut katella alla niitä kumin "nystyröitä" mitä pitäs olla joista pääteltäisi paikallaanolevien paksuutta, mutta e ole saanut sormiini sieltä tuntumaa, joten otin paksuimmat siis mitä sinne saa.
Onko kokemuksia, mitä on espriteissä alunperin ne paksuudeltaan, ja vaikuttaako noi uudet mitään tuolla paksuudella, vai tungenko molemmat sinne väkisin :shock
Millainen homma ne on saada esiin sieltä, tarviiko jousen puristimia, kun ei taida tavalliset puristimet sopiakkaan, pieneltä näyttää jousi . Riittäneekö iskarin irroitus vaikka alapäästään, ja sitten vaan laskee tukivartta, ja saisi jousen pois sieltä - eli mahtuukohan noin ?
Perä on keulaa alempana vähän, vaikkei juuri mitään ole kyydissa , ja tarttis tosiaan jotain tehdä , jousien vaihto varmaan yksi lääke myös , mutta tuo kumihomma voisi olla kokeilemisen arvoinen kuitenkin .
Eli jousien alle saa kumeja, ostinkin paksuimmat, jotain 17 mm korottaa, mutta kuullostaa vähänlaiselta..
Auto on esprit malli jossa alunperinkin matalammat jouset lienee. Olen kaoittanut katella alla niitä kumin "nystyröitä" mitä pitäs olla joista pääteltäisi paikallaanolevien paksuutta, mutta e ole saanut sormiini sieltä tuntumaa, joten otin paksuimmat siis mitä sinne saa.
Onko kokemuksia, mitä on espriteissä alunperin ne paksuudeltaan, ja vaikuttaako noi uudet mitään tuolla paksuudella, vai tungenko molemmat sinne väkisin :shock
Millainen homma ne on saada esiin sieltä, tarviiko jousen puristimia, kun ei taida tavalliset puristimet sopiakkaan, pieneltä näyttää jousi . Riittäneekö iskarin irroitus vaikka alapäästään, ja sitten vaan laskee tukivartta, ja saisi jousen pois sieltä - eli mahtuukohan noin ?
Perä on keulaa alempana vähän, vaikkei juuri mitään ole kyydissa , ja tarttis tosiaan jotain tehdä , jousien vaihto varmaan yksi lääke myös , mutta tuo kumihomma voisi olla kokeilemisen arvoinen kuitenkin .
Viimeksi muokannut kossuppi, 14.2.2007 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Millainen homma oisi tiedossa kun haluttaisi farmarin takaperää nostaa jokusen sentin ylemmäs kun roikkuupi vanhuuttaan jo.
Paksummat kumit, jos ei riitä niin jouset ja kumit.
Millainen homma ne on saada esiin sieltä, tarviiko jousen puristimia, kun ei taida tavalliset puristimet sopiakkaan, pieneltä näyttää jousi .
Ei tarvi.
Eikäkun tukivarsi sisäpäästä irti, muuta ei tarvitse irrottaa.Riittäneekö iskarin irroitus vaikka alapäästään, ja sitten vaan laskee tukivartta, ja saisi jousen pois sieltä - eli mahtuukohan noin ?
Auto nosturilla ja tukea tukivarren alle.
wiimax.fi
Jes! IsoKäsi - arvasin että kannattaa kysyä , ettei tee turhaa mustelmia käsiin kun alkaa kokeilemaan . Hyväjuttu .
Samaan vetoon kyseleisin kun laittelin käppäriä jokuaika sitten kuntoon. Takapenkin alla on se vaijerisäätöhomma , ja kuusiokololla kun väänsin, ja päästin irti - varmaan vähän vääräänaikaan tms, niin sieltähän ponkasi ulos semmonen liteä jousivärkki .
Varmaan se lukitus juttu mikä siellä kulemma on. Miten se sinne kuuluu- missään kuvaa siitä osasta ? Se on kuin vanhassa litteessä taskulampun patterissa se pitempi kieli, väännelty vaan monelle mutkalle , siinä vähän kuvausta osasta mikä sieltä ulos tuli .
Käppäri kyllä toimii hyvin ja on säätänyt ilmeisen oikein kireydenkin , muta voishan tuon laittaa paikalleen ja takaenkin kunnolla kiinni ja työkalut pois alta, kun sinne jäivät sitten oottelmaan jatkoa
Samaan vetoon kyseleisin kun laittelin käppäriä jokuaika sitten kuntoon. Takapenkin alla on se vaijerisäätöhomma , ja kuusiokololla kun väänsin, ja päästin irti - varmaan vähän vääräänaikaan tms, niin sieltähän ponkasi ulos semmonen liteä jousivärkki .
Varmaan se lukitus juttu mikä siellä kulemma on. Miten se sinne kuuluu- missään kuvaa siitä osasta ? Se on kuin vanhassa litteessä taskulampun patterissa se pitempi kieli, väännelty vaan monelle mutkalle , siinä vähän kuvausta osasta mikä sieltä ulos tuli .
Käppäri kyllä toimii hyvin ja on säätänyt ilmeisen oikein kireydenkin , muta voishan tuon laittaa paikalleen ja takaenkin kunnolla kiinni ja työkalut pois alta, kun sinne jäivät sitten oottelmaan jatkoa
hmm, vähän samaa vikaa omassa sport mallin farkussa. Hieman takapää tuntuu olevan matalempi, muuten alusta vaikuttaisi olevan iskussaan. Päteekö tähän sporttimalliin sama juttu, eli paksummat kumit? Tulee nimittäin takajarrulevyjen ja palojen vaihto tässä eteen, niin josko sitä koittais vaihtaa nuokin samalla.