C36 amg kuluttaa renkaita epätasasesti.

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W210
Vastaa Viestiin
c36
Viestit: 86
Liittynyt: 20.10.2010 21:52
Paikkakunta: Huittinen

C36 amg kuluttaa renkaita epätasasesti.

Viesti Kirjoittaja c36 »

Elikkäs elien ku ja vaihtelin jarrunesteitä ni huomasin et oikee etukumi oli lähes sliksi ja ja muut viä lähes uusia. Noilla continenttaaleilla on ajettu ehkä n.2000 km. Auto vetelee hiukan urissa mut aattelin sen asian korjaantuvan pyöränsuuntauksella.
Sen verran kokeilin et klappia ei tuntunu olevan missään ja tukivarren puslatki näytti ihan ok.kuntosilta.
Eli sitä täsä mietin et voiks toi eturenkaan kuluminen johtua pelkästään pyöränkulmista?
niin ja toi hantin puoleinen etupyörä kulunu lähes tasasesti sileeks.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Onko ratti paljon vinossa? Pyöräkulmat pielessä sanoisin. Siinä hantin pyörässä esim. 10mm aurausta niin varmasti on uratutka ja rengas kuluu.
Onkos esm. raidetangonpää vaihdettu lähiaikoina?
c36
Viestit: 86
Liittynyt: 20.10.2010 21:52
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja c36 »

Ratti ei oo vinossa eikä alustaan oo tehty mun aikana muuta ku kallistuksenvakaajan helat vaihettu. Ja auto on mulla ollu noin 3 vuotta
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

c36 kirjoitti:Ratti ei oo vinossa eikä alustaan oo tehty mun aikana muuta ku kallistuksenvakaajan helat vaihettu. Ja auto on mulla ollu noin 3 vuotta
No, 3 vuodessa kerkee kulua alusta jo jonninverran jos ajaa vaikka vain 30tkm vuodessa.

Ensin selvittää väljät paikat ja sit vasta suuntaukseen. Ja ostaa yhden uuden renkaat ja laittaa sen taakse oikeelle...

Jos suuntauksessa tai alustassa ei suurempaa vikaa niin sit mittaamaan jarrutatko vain sillä yhdellä pyörällä...
Viimeksi muokannut AK47, 11.5.2013 17:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
c36
Viestit: 86
Liittynyt: 20.10.2010 21:52
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja c36 »

Jos jarruttas vaan hantin puoleisalla pyörällä ni puoltas jarrutuksesa pirusti ja sitä toi ei tee.
Joku reipas 5tonnia tulee vuodesa ajettua ja hiukan reilun tonnin oon ajanu katsastuksen jälkeen ja sillon ei ainaka ollu mitään väljyyksiä alustasa.Nostin tänään etupyörän ilmaan ja kokeilin et tuntuuks mitään väljyyksiä, mut mielestäni väljää ei ollu missään. Et kai tarttee käydä vaan suuntauksesa ja si hakee pari uutta kummia :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 alusta”