w202 jarru painuu pohjaan

Vastaa Viestiin
ka00z
Viestit: 11
Liittynyt: 19.8.2011 8:45

w202 jarru painuu pohjaan

Viesti Kirjoittaja ka00z »

Moi,

Mikäköhän tuossa on hätänä, kun jarrut eivät pidä juuri ollenkaan ilman virtoja? Ja ajossakin poljin painautuu todella pohjaan, ennenkuin ottaa kiinni?

Potilas siis c220d farkku
Avatar
Jarkko N
Tekninen Nero
Viestit: 1347
Liittynyt: 28.9.2006 15:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jarkko N »

Jos poljin joustaa, jarruissa on ilmaa.
Jos poljin on kova, levyt voivat olla kierot.
Ilman virtoja ei taida jarrutehostin toimia.
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
ka00z
Viestit: 11
Liittynyt: 19.8.2011 8:45

Viesti Kirjoittaja ka00z »

Joustaahan se. Juu tuon äkkäsin kyllä ettei tehostin tietenkään toimi ilman virtoja, mutta mieleen tulee mahdollinen pääsylkyn falskaus myös.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

ka00z kirjoitti:Joustaahan se. Juu tuon äkkäsin kyllä ettei tehostin tietenkään toimi ilman virtoja, mutta mieleen tulee mahdollinen pääsylkyn falskaus myös.
Kyllähän se poljin pitäisi aika pitkään pysyä "normaalina" eli taitaa jostain se alipaine karata pois... Ei se alipaine minnekkään saa häipyä vaikka virrat käyttäisikin pois...

Leimaa ei kyllä nykykunnossa saa ja saattaapi tulla ei toivottuja osumia liikkuviin ja paikallaanoleviin kohteisiin... :roll:
ka00z
Viestit: 11
Liittynyt: 19.8.2011 8:45

Viesti Kirjoittaja ka00z »

AK47 kirjoitti:
ka00z kirjoitti:Joustaahan se. Juu tuon äkkäsin kyllä ettei tehostin tietenkään toimi ilman virtoja, mutta mieleen tulee mahdollinen pääsylkyn falskaus myös.
Kyllähän se poljin pitäisi aika pitkään pysyä "normaalina" eli taitaa jostain se alipaine karata pois... Ei se alipaine minnekkään saa häipyä vaikka virrat käyttäisikin pois...

Leimaa ei kyllä nykykunnossa saa ja saattaapi tulla ei toivottuja osumia liikkuviin ja paikallaanoleviin kohteisiin... :roll:
Näinhän se on, mutta en minä sillä metriäkään ajaisi josseivät jarrut toimisi normaalisti LIIAN alhaalta. Vaikuttaa siis enemmänkin siltä, ettei edelliset omistajat ole olleet hirveän kiinnostuneita jarrunesteen vaihdosta (kosteutta joukossa) tai ilmaus on ajankohtainen. Tiedä sitten millaista projektia löytyy, ei kuitenkaan päästä alleen noita nesteitä.
aaltojarvi
pingviinitrokari
Viestit: 2549
Liittynyt: 20.10.2010 19:12
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aaltojarvi »

ATE-merkkiset jarrut usein päästää polkimen painumaan kovasti liian syvälle jos jarrupalat on loppu. Siis juuri niin syvälle ja pehmosen tuntusesti että alkaa miettimään esim. nestevuotoa tms.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

aaltojarvi kirjoitti:ATE-merkkiset jarrut usein päästää polkimen painumaan kovasti liian syvälle jos jarrupalat on loppu. Siis juuri niin syvälle ja pehmosen tuntusesti että alkaa miettimään esim. nestevuotoa tms.
Merkistä en tiijä mutta amg:n jarruista kun on eestä palat kulunut varoitusanturille asti ja levy melkein alarajalla niin neste on alarajalla. Taas uusilla osilla neste on melkein ylärajassa.
aaltojarvi
pingviinitrokari
Viestit: 2549
Liittynyt: 20.10.2010 19:12
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aaltojarvi »

AK47 kirjoitti:
aaltojarvi kirjoitti:ATE-merkkiset jarrut usein päästää polkimen painumaan kovasti liian syvälle jos jarrupalat on loppu. Siis juuri niin syvälle ja pehmosen tuntusesti että alkaa miettimään esim. nestevuotoa tms.
Merkistä en tiijä mutta amg:n jarruista kun on eestä palat kulunut varoitusanturille asti ja levy melkein alarajalla niin neste on alarajalla. Taas uusilla osilla neste on melkein ylärajassa.
Niinhä se on kaikilla merkeillä jos netettä ei o välillä lisätty :roll: . Muttaettä useammasta kuin yhdestä autosta, joukossa myös Mersuja, on pehmeästi pohjaan painuva poljin korjaantunu palat (osassa toki myös levyt) vaihtamalla. Tokihan vikpaikkoja on lukuisia muitakin :D .
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

aaltojarvi kirjoitti:
AK47 kirjoitti:
aaltojarvi kirjoitti:ATE-merkkiset jarrut usein päästää polkimen painumaan kovasti liian syvälle jos jarrupalat on loppu. Siis juuri niin syvälle ja pehmosen tuntusesti että alkaa miettimään esim. nestevuotoa tms.
Merkistä en tiijä mutta amg:n jarruista kun on eestä palat kulunut varoitusanturille asti ja levy melkein alarajalla niin neste on alarajalla. Taas uusilla osilla neste on melkein ylärajassa.
Niinhä se on kaikilla merkeillä jos netettä ei o välillä lisätty :roll: . Muttaettä useammasta kuin yhdestä autosta, joukossa myös Mersuja, on pehmeästi pohjaan painuva poljin korjaantunu palat (osassa toki myös levyt) vaihtamalla. Tokihan vikpaikkoja on lukuisia muitakin :D .
Niin niin, hätisteltiin pois koneelta niin jäi kesken. Kyllä se palat ja levyt vaihtamalla poljinkin siitä kovenee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 jarrut”