Jarrupoljin painuu pohjaan toisinaan, ei kokoajan

Vastaa Viestiin
Avatar
puuhapena
Viestit: 680
Liittynyt: 25.7.2006 20:47
Paikkakunta: valkeakoski

Jarrupoljin painuu pohjaan toisinaan, ei kokoajan

Viesti Kirjoittaja puuhapena »

Katsastuskonttorilla kävin, jarrut oli hyvät, absikin toimi lukkojarrutuksessa asfaltilla, kotimatkalla poljin meni pohjaan.
Mitähän hajos?
Nestettä ei vuoda, palat katoin hiljan, oli hyvät, valot ei vilku mittaristossa..
Mitään ylimääräisiä ääniä ei kuulu.

Toissapäivänä toimi taas normaalisti, eilen muutaman kerran meni poljin pohjaan, jarruttaa kyllä.

Hjälp?
Oi mikä ihana mies. Naisten ja eläinten ystävä ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Oliskohan pääsylinterissä tiiviste vikaa..? :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

katoikko ettei oo vuotanu hyttiin päin?

Varmaan parantuu pääsylkkä rempalla... tai jos nesteet ollu vähissä, ni pääsylkyn ilmaamisella..
® Mesen linttaklubi
Avatar
puuhapena
Viestit: 680
Liittynyt: 25.7.2006 20:47
Paikkakunta: valkeakoski

Viesti Kirjoittaja puuhapena »

En sen enempää oo tutkinut kuin että nestettä ei vuoda, säiliö on kokoajan ollut ylämerkissä. Just kurkkasin taas.
Kuinkas paha homma ton pääsylkän remppa on, tarviiko koko laitos irrottaa pois paikaltaan? Se pyöreä iso osakin siis..
Oi mikä ihana mies. Naisten ja eläinten ystävä ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

ei tarvii isoa pyöreää (alipainetehostinta) ottaa pois.

Jarruputket ja säiliö vekka..

Olikos se siihen tehostajaan kahella pultilla tai mutsukka siis kiinni?
® Mesen linttaklubi
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

jaaa

pitikö irrottaa polkimen päästä? en tiedä viisaammat neuvoo :)

oon tehny vaan satalankkuun ja kakskolkkiin..
® Mesen linttaklubi
Avatar
puuhapena
Viestit: 680
Liittynyt: 25.7.2006 20:47
Paikkakunta: valkeakoski

Viesti Kirjoittaja puuhapena »

Nopeesti sateessa vilkastuna kahella mutterilla olis kiinni. Tuon saattaisin itekin onnistua irrottamaan, mutta mites tiivisteiden vaihto, onko pala kakkua vai vaatiiko erikoistyökaluja/osaamista? Pelkät tiivisteet ei näköjään paljoa maksaneet, sylkissä melkoinen hintaero eri mallien kesken..
Oi mikä ihana mies. Naisten ja eläinten ystävä ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

Ei oo mikään keissi, jos kumi vaan pysyy kädessä :lol:

Muista voidella :jerkit: jarrunesteellä, ennen kuin luiskautat :sex: paikoilleen..

Toki kannattaa kattoo, miten syöpynyt on jarrusylinteri, ennen kuin tiivisteet hommaat..

Prkl, tulikin mieleen.. Se vissiin piti ottaa polkimesta sokka pois, niin tulee se akselin kanssa ulos...

Akseli taas tais tulla kun jarruneste säiliö pois, niin siitä joku sokka kanssa...

Tietäjät HOI :!:

Tarviis vähän apuja, kun ei muista...
® Mesen linttaklubi
Avatar
puuhapena
Viestit: 680
Liittynyt: 25.7.2006 20:47
Paikkakunta: valkeakoski

Viesti Kirjoittaja puuhapena »

Jokusen kerran on tullut kumeja käsiteltyä kyllä.. :niinpaniin:
Kiitos jo tähänastisista neuvoista, kahtellaan tuleeko vielä lisää ja alanko ees ite turaamaan, on toi etualatukivarren vaihtokin edessä kuitenkin..
Täähän on automaattivaihteistolla, jos se mitään vaikuttaa. Eipä kai.
Oi mikä ihana mies. Naisten ja eläinten ystävä ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 jarrut”