Anturi ensin vaihtoon, jos ei tokene uusi mittari.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
anturivika todennäkösesti, kiinni se olis jo leiponu jos 200 asteisena kävis anturi maadottaa tuota mittaria ja nyt sieltä anturin sisältä vastus katoaa, anturi katoaa alueelta ja mittari pääsee ponnahtamaan aivan "tappiin asti"
joo eihän se nuin kuumana kävis hetkeäkään,yks päivä otti tuohon löpö mittarin akseliin kiinni!
Lieköhän kallis mokoma anturi?
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
parin kympin seutuville se maksaa, voisi linkinkin sulle kyseisestä anturista laittaa jos olis aina nuo auton tarkemmat mallitiedot näkyvillä viestissä