Alkuperäisen vakionopeudensäätimen jälkiasennus

Vastaa Viestiin
Juhana H.
Viestit: 424
Liittynyt: 30.9.2005 2:41
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Alkuperäisen vakionopeudensäätimen jälkiasennus

Viesti Kirjoittaja Juhana H. »

Ajatus olisi saada Ceehen vakionopeudensäädin. Tässä englannin- ja saksankielisiä foorumeita selailtuani en tullut ns. hullua hurskaammaksi. Auto on tärpätillä käyvä 1998 C180, manuaali eikä sisällä minkäänlaisia luistonestoja, ABS-jarrut toki on.

Yksi saksankielinen, sinänsä pätevähköltä näyttävä tutoriaali löytyi. Tuossa asennetaan viiksi rattiin, mutta lieneekö automaatti, kun kytkimen alle ei laiteta vakkarin pois päältä pudottavaa kytkintä (vai onko sellainen kenties jo valmiina?)

Viiksiä saa eBaysta parilla kolmella kympillä, mutta tarvitsenko jotain muuta viiksen ja testerissä käytön lisäksi?
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Marco »

Tarvii se ainakin Cruise Control moduulin ja sen aktuaattorin(servomoottorin) konehuoneesen kaasuläppää ohjaamaan.

Edit: Ja tuossa sun linkissä päivitetään vain normaali vakkari limitterillä varustettuun versioon.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Marco »

Tuostahan löytys tarvittavat romppeet sulle:

[nettivaraosa]2284676[/nettivaraosa]
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 sähkö”