orsiin 200cdiA -01
orsiin 200cdiA -01
Nyt tuli taas ostettua jotain kummallista. Ei taaskaan ollut auto semmonen mikä oli haussa mutta nettiautoa selatessa halvin farkku cdi pakotti katsomaan. Noh pitihänn se kotiinkin hakea ja tiedossa jo oli että såhköhäikkää on.
Välillä ei autossa tunnu olevan virtoja lainkaan eli ei inahdakaan kun avainta tarjoaa. Joskus lähtee kåyntiin vaikka mittaristoon ei syty muuta tuikkua kuin taustavalot ja mikään sähkölaite ei toimi. Toisinaan taas starttaili itsestään jo virrat päällä. Hakiessa tuumittiin että ois etu sam rikki, noh paikallaan oli jo uusi ja vanha takakontissa. Myyjä väitti kovasti että virtalukko olis vaihdettu. Saatiin kuitenkin muutaman mutkan kautta ajettua reilu 300km kotia ja sitte se hyyty pihalle eikä enää mihinkään.
Tuumaustauon jälkeen pihalle ja puhaltimella lämpöä etusamille josko ois uusikin rikki, eihän se ollut. Seuraavaksi lämmittelemään virtalukkoa ja kas, sehän toimii kun unelma. Purettiin multiviin kans sitten virtalukko siihen näkösälle johtojen varaan ja lämmttelyä moneen otteeseen. Lämpösenä toimii oikein joka startilla ja tupakin verran jäähdyttyä ei puhu mitåän. Lukko ois tuossa pöydällä kun tohtis kokeilla korjata, vinkkejä?
Jos tämån toimimaan saa niin voishan tällä jonkun hetken ajella..pitäähän siihen ohjelmaa tietenki laittaa ja muuta mukavaa. Sattuipa silmiin tuommonen bc racingin coilover sarjakin niin sais muutamankymmentä senttiä maata kohti tätä rattoria Tosiaan väri on 744 ja classic mallia sekä automaattilaatikolla joka pelaa hyvin, tosin ohjainboksista tippasi öljyä vaan sehän on ennemmin sääntö kuin poikkeus. Kilometrit 390tkm mittarissa. Kori on yllättävänkin siisti minkä takia kiinnostus tähän heräsikin. Jatketaan kun saadaan takas käyntikuntoon
Välillä ei autossa tunnu olevan virtoja lainkaan eli ei inahdakaan kun avainta tarjoaa. Joskus lähtee kåyntiin vaikka mittaristoon ei syty muuta tuikkua kuin taustavalot ja mikään sähkölaite ei toimi. Toisinaan taas starttaili itsestään jo virrat päällä. Hakiessa tuumittiin että ois etu sam rikki, noh paikallaan oli jo uusi ja vanha takakontissa. Myyjä väitti kovasti että virtalukko olis vaihdettu. Saatiin kuitenkin muutaman mutkan kautta ajettua reilu 300km kotia ja sitte se hyyty pihalle eikä enää mihinkään.
Tuumaustauon jälkeen pihalle ja puhaltimella lämpöä etusamille josko ois uusikin rikki, eihän se ollut. Seuraavaksi lämmittelemään virtalukkoa ja kas, sehän toimii kun unelma. Purettiin multiviin kans sitten virtalukko siihen näkösälle johtojen varaan ja lämmttelyä moneen otteeseen. Lämpösenä toimii oikein joka startilla ja tupakin verran jäähdyttyä ei puhu mitåän. Lukko ois tuossa pöydällä kun tohtis kokeilla korjata, vinkkejä?
Jos tämån toimimaan saa niin voishan tällä jonkun hetken ajella..pitäähän siihen ohjelmaa tietenki laittaa ja muuta mukavaa. Sattuipa silmiin tuommonen bc racingin coilover sarjakin niin sais muutamankymmentä senttiä maata kohti tätä rattoria Tosiaan väri on 744 ja classic mallia sekä automaattilaatikolla joka pelaa hyvin, tosin ohjainboksista tippasi öljyä vaan sehän on ennemmin sääntö kuin poikkeus. Kilometrit 390tkm mittarissa. Kori on yllättävänkin siisti minkä takia kiinnostus tähän heräsikin. Jatketaan kun saadaan takas käyntikuntoon
C250TDT -98
Niin Se onkin, s203.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tämänki kans menee jotenkin vaikeimman kautta
halavalla ei saa hyvää, tai saa hyvän muttei valamista
halavalla ei saa hyvää, tai saa hyvän muttei valamista
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Mä lähetin nimerkki: cdi203 tuon käytetyn virtalukon ja ohjainlaitteen,tulivat kuntoon oikeilla kilometreillä Tuota vanhaa virtalukkoa kun vilkuilin niin siellä oli pölyä silmän edessä,tiedä vaikka olisi tullut puhaltamalla kuntoon
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Olepa yhtydessä kuusenalle...orsii- kirjoitti:No nyt ois vaihdettu rattilukko ja virtalukko toisesta autosta niin pelittää oikein muuten kun vaan sais pariutettua moottorinohjauksen kans ja palautettua kilometrit näyttöön.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Tänään ois huolto askarreltu ja vaihtelin samalla pa-suodattimelle o-renkaan ja samoten railtukkiin päällä olevaan putkeen kun vuotoa oli jo ulos päinkin. Siirtopumpulle oisin vaihtanu kans mutta en sitte millään keksiny että miten sen ylemmän liittimen saa auki kun on erilainen kun muut
Samalla siis vaihtu öljyt ja kaikki suodattimet pellin alle. Niin ja multiviri innostu vaihtamaan uuden pioneerin soittimen
Samalla siis vaihtu öljyt ja kaikki suodattimet pellin alle. Niin ja multiviri innostu vaihtamaan uuden pioneerin soittimen
C250TDT -98
Niin se meinaa olla. Ei pärjänny tuolla omalla ceellä tälle, sataankaheksaankymppiin asti kokeiltiin
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Jouset ois vaihdettu ja lopputulos ei oikein oo hyvä. Takaa laski liikaa ja edestä ei yhtåän. Samalla huomasin että toinen etuiskari rikki vaan eipä motonetissä ollu uutta hyllyssä joten huomenna soittoa tarviketorille. Jos samalla puolikiekkaa etuvietereistä pois Samalla vaihtu termari ja nesteet sekä lootaöljyt,suodatin seka pistoke. Ei ollu ihme että laatikko välillä hieman arpoi vaihteita kun muistutti entiset öljyt lähinnä peräöljyä mutta ei palaneen käryä kuitenkaan.
C250TDT -98
Tyytyväisenä on ajettu menemään. Facelift takavalot laitettu ja vanteet maalailin motipin wheel sprayllä tänään. Vetokoukkukin lähti irti parin tunnin taistelun jälkeen..aseina kaasupillit,rälläkkä ja iso leka nyt mää tarvisin uuden koukkuosan tuohon kovilin irrotettavaan malliin, onko kaikissa koukuissa sama se koukkuosa?
Niin ja kyllä mää aattelin vielä etupäästä puolikkaan kierroksen laskea
Niin ja kyllä mää aattelin vielä etupäästä puolikkaan kierroksen laskea
C250TDT -98
Noniin tänään sitte otin kattokaiteet poies ja reiät tukittu,vielä pitäs listat muokata. Samalla fiksasin sisältä ja vaihtelin loput pa-putkien o-renkaat jotka oli kp pumpun luona jo aika huonot ja kovat kuin muovi. Josko se tiputtelu nyt loppus tai sitte häätyy alkaa pumppu remonttiin pitäs kai joku kuva käydä näppäämässä niin saatas tänne kattokaiteiden puolesta ja vastaan väittely
Tälle viikkoa vielä ois tarkotus sovitella uus välijäähy keulalle.
Tälle viikkoa vielä ois tarkotus sovitella uus välijäähy keulalle.
C250TDT -98
Ite totesin että niinkuin henkilö, jolla on aina ollut hiukset päässä olisi ajanut itsensä kaljuksi
Livenä näyttöä hyvälle:)
Livenä näyttöä hyvälle:)
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Alettiin hurjaksi ja vaihdettiin kuuletu motonetin malliin. Kiinnikkeet coolerille vetästiin runkopalkin läpi kierretangolla. Tuli jämpti kiinnitys,coolerissa oli m8 kierre Nii tuli kerralla hyvä. Kuvat jäi ottamatta ku Nii vauhdilla valmistu
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex