mikä anturi?

Vastaa Viestiin
jaska_8
Viestit: 22
Liittynyt: 17.8.2012 17:50

mikä anturi?

Viesti Kirjoittaja jaska_8 »

Mikä anturi mahtaa olla tuossa ilma putkessa, joka menee ilman putsarilta turbolle? Anturiin tulee 2 johtoa, joista itsellä toinen poikki. Kone siis 220cdi.
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

puolittainen veikkaus et ilmamäärä anturi, joku saa viä varmentaa asian :wink:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Kaksilankainen kuulostas imulämpöanterolta enempi. :nocando: Kuvaa?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
jaska_8
Viestit: 22
Liittynyt: 17.8.2012 17:50

Viesti Kirjoittaja jaska_8 »

Tuo lämpötila anturi se tosiaan vois olla. Kun ei vaikuta käyntiin millään lailla, mitä nyt välillä seilaa kierrokset tyhjäkäynnillä ja meinaa sammua, mutta siihen tuo tuskin vaikuttaa, vaikka johto on poikki.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: mikä anturi?

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

jaska_8 kirjoitti:Mikä anturi mahtaa olla tuossa ilma putkessa, joka menee ilman putsarilta turbolle? Anturiin tulee 2 johtoa, joista itsellä toinen poikki. Kone siis 220cdi.
Ja auton ikä oli?
ja se on juustiinsa siinä putkessa mikä menne ilman putsarilta turbolle?
eikä pienmässä haara letkussa, jos on siinä haarassa niin huohotuksen lämmitysvastus
(tuhoaa usein ecun...)
jos taas ihan ilmamassa mittarin vieressä niin alipainetta valvova anturi,
imu ilman lämpö anturi on kuskin puolella cuulerin ja imusarjan välissä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
jaska_8
Viestit: 22
Liittynyt: 17.8.2012 17:50

Viesti Kirjoittaja jaska_8 »

Se on juurikin siinä pienemmässä letkussa, joka haarautuu ja menee öljykorkin luo. Miten tuo tuhoaa ecun? Liekkö tuolla kuinka merkitystä vaikka johto onkin poikki? Vuosimalli on 2000.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

jaska_8 kirjoitti:Se on juurikin siinä pienemmässä letkussa, joka haarautuu ja menee öljykorkin luo. Miten tuo tuhoaa ecun? Liekkö tuolla kuinka merkitystä vaikka johto onkin poikki? Vuosimalli on 2000.
Eli huohotuksen lämmitys vastus, kun menee oikosulkuun savu karkaa...ECU:sta, jos johto on poikki varmista että se ei pääse oikosulkuun
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 moottori”