om642 imusarjan läpät (m55)

Vastaa Viestiin
lintta-rönttä
Viestit: 34
Liittynyt: 26.5.2008 22:45

om642 imusarjan läpät (m55)

Viesti Kirjoittaja lintta-rönttä »

osaako kukaan sanoa varmuudella että mitenpäin imusarjan tangot pitää lukita jotta kanavat jäisi auki, jos mottorin (m55) siirtää jonnekkin muuallle heiluttelemaan?
haapis1
Viestit: 112
Liittynyt: 05.11.2010 9:24
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja haapis1 »

Hmm.. Tässä pöydällä 270 cdi:n sarja jossa linkku täysin eteen työnnettynä läpät auki, liekö samanlailla? Paras tulisi jos raapis ne läpät sieltä kokonaan puis ja tulppais ne kohta vuotamaan alkavat läppien akselitkin :lol:
E 200 cdi BE TA PB -15
Vrod-02
lintta-rönttä
Viestit: 34
Liittynyt: 26.5.2008 22:45

Viesti Kirjoittaja lintta-rönttä »

v6 koneesta on siis kyse ja imusarjoja kaks, ei viittis ton takia purkaa ku ei ole uusia tiivisteitä...

edit:

vastaus löyty ebaysta ku oli hyvillä kuvilla imusarja myynnissä, eli läpät on auki kun sytytysvirta on pois... jos joku muukin sillä tiedolla jotai tekee..

swirl moottori surisee nyt kuskin lokarinpäällä,ja läpät on ja pysyy auki! :D

en tiedä että onko luulo sairautta mutta tuntuu että turbiinin lukon toiminta olis muuttunut parempaan suuntaan??
Avatar
APL
Viestit: 58
Liittynyt: 26.2.2011 2:05
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja APL »

lintta-rönttä kirjoitti:v6 koneesta on siis kyse ja imusarjoja kaks, ei viittis ton takia purkaa ku ei ole uusia tiivisteitä...

edit:

vastaus löyty ebaysta ku oli hyvillä kuvilla imusarja myynnissä, eli läpät on auki kun sytytysvirta on pois... jos joku muukin sillä tiedolla jotai tekee..

swirl moottori surisee nyt kuskin lokarinpäällä,ja läpät on ja pysyy auki! :D

en tiedä että onko luulo sairautta mutta tuntuu että turbiinin lukon toiminta olis muuttunut parempaan suuntaan??
Tällä tiedolla ilmoittaudun heti yhdeksi ilahtuneeksi, sillä justiinsa purin haarovälin veestä auki uutta p-a suodatinta odottelemaan tipahtavaksi. Kovasti kiitoksia for sharing!
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Jees,ja kiitoksia .... Eiku läpät jumittaa auki asentoonsa.
Star
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4253
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Ja tämän ennekin tänne jonnekin laittanut varmankin myös toiselle palstalla
kun jätää sen vanhan läppämoottorin sinne paikaansa niin se pitää ne läpät auki
(sikäli kun vika on vin siinä mottorisa kuten yleensä on)
sitten vaan uusi mottori jonnekin sopivaan paikkan surisemaan :)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Sampa
Viestit: 25
Liittynyt: 04.10.2013 10:00

Viesti Kirjoittaja Sampa »

CDI203 kirjoitti:Ja tämän ennekin tänne jonnekin laittanut varmankin myös toiselle palstalla
kun jätää sen vanhan läppämoottorin sinne paikaansa niin se pitää ne läpät auki
(sikäli kun vika on vin siinä mottorisa kuten yleensä on)
sitten vaan uusi mottori jonnekin sopivaan paikkan surisemaan :)
Pahoitteluni vanhan threadin nostamisesta, mutta onko tästä konsensusta mikä on sopiva paikka? En hiffannut miten tuon moottorin johtoa saisi irroiteltua johtosarjasta, joten laitoin uuden moottorin nyt löysästi paikoilleen polttoainesuodattimen päälle. Onko osaajilla jotain helppoa konstia jatkojohdon tekemiseen (as in, saako jostain sopivia liittimiä vai pitääkö vanha liitin pistää poikki ja tinata jatkot johtoihin)?

Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Olen katkaissut johdot niin että käytän alkuperäistä liitintä, jatkaa vaan johtoja.
oulaistenliikenne.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 moottori”