Sytytyskatkoksia yli 5000 kierroksilla

Vastaa Viestiin
jaikka
Viestit: 82
Liittynyt: 06.11.2010 19:40

Sytytyskatkoksia yli 5000 kierroksilla

Viesti Kirjoittaja jaikka »

Auto W203 c320 -01 bensa koneella. Ongelma ilmenee kun täyskaasulla kiihdyttää niin 5000 kierroksen jälkeen syttyy moottorin vikavalo ja pudottaa pytyn pois pelistä. Sammuttaa virrat ja kaikki mukit taas pelissä, ainut että vikavalo jää palamaan. Starin vikakoodit P0300 ja P0305. 5 pytyn tulpat vaihdettu sekä puolan paikkaa vaihdettu mutta vika pysyy 5. pytyssä.
Mutta jos kiihdyttää tasaisen rauhallisesti niin pystyy kiihdyttämään tappiin asti kunnes vaihtaa seuraavan pykälän päälle eikä syty vikavalo.
Onko ideoita mistä voisi seuraavaksi etsiä syyllistä?

Ilmamassamittari putsattu sekä bensansuodatin vaihdettu juuri.
Tekee tuota vikaa ainakin 1. ja 2. vaihteella.
jek
Viestit: 44
Liittynyt: 08.3.2006 12:19

Viesti Kirjoittaja jek »

Omassa ML 320 (M112) oli samanlaista vikaa ja kuskinpuolen katalysaattorit palasina. Myöhemmin meni myös toisen puolen katit.
S211 E200 CDI -09
Volvo V70 2.5T AWD -07
Ex: W203 C200 CDI -05
Ex: W163 ML320 -01
Ex: S210 290TDT -97
Ex: S124 230TE -91
Ex: W123 200D -85
Avatar
Mou
Viestit: 1632
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Tulpanjohdot ja puolat vaihtoon.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
jaikka
Viestit: 82
Liittynyt: 06.11.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja jaikka »

puola, tulpanjohdot ja tulpat vaihdettu, ei vaikutusta vikaan. Vika pysyy edelleen 5 pytyssä. Ideoita mitä seuraavaksi voisi tutkia?
Avatar
Mou
Viestit: 1632
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Oliko osat uusia?
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Sakari

Viesti Kirjoittaja Sakari »

Töissä yks kaveri kerran jutteli että noista vanhemmista v6 bensakoneista olis suuttimia jonkun verran mennyt, silloin juuri etsittiin vastaavaa vikaa yhestä toisesta mersusta mutta tais se olla muutaman vuoden uudempi malli

Vai mikäs motti tässä nyt oli sitten? No anyways suutin saattaisi olla syypää.

Muutenkin, jos sytkäpuolelle laitettu kaikki osat uusiksi niin eipä jää paljolti vaihtoehtojakaan.
jaikka
Viestit: 82
Liittynyt: 06.11.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja jaikka »

Kaikki oli uutta mitä sinne vaihdettiin
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 moottori”