Mulukun W126 300SE (leimalla käyty öljynvaihtoa odotellessa)
Entisen 190E:n määräjakaja tuli avattua sekin, ja vielä se peli on ajossa. On noita ollu jokunen maailmalla jotka on kärsiny sisäelinten vuodosta. Ihminen se on nuokin teheny, purkaa vaan maltilla ja miettii mitä tekee.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Eikös black man's wagon ole myyty jo jonkun aikaa sitten...?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Ei kun kesällä myin(typerä veto, ois vaan kannattanu pitää), sitten ostin Nissan Almera GTI:n ja nyt sitten pistin almeran kanssa vaihdossa tämän.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Ruiskuongelma alkaa tosissaan vaikuttamaan imuvuodolta, joten ens vkl sitten pitäs keritä räjäyttään tuo imupuoli osiksi ja kattoa onko vuotoa jossain.
Näillä keleillä käynnistyy ihan hyvin ja käykin, närhenmunat tuossa vähän kenkkuaa mutta eipä voi mittään.
Näillä keleillä käynnistyy ihan hyvin ja käykin, närhenmunat tuossa vähän kenkkuaa mutta eipä voi mittään.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Oliskohan Ruikulla sulle toista määräjakajaa siksi aikaa kun saat tutkittua...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Eseestie: Uskoisin että jos lauantaina aamulla purkaa tuon imupuolen niin kyllä se sunnuntaina illalla on kasassa, siihen rytäkkään kerkiää vielä kontin 'sisustamaan' että kondensointi vähenee.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Mieluiten miten vaan.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Starttipilotilla alotellaan imuvuodon ettimistä, joten voi olla ettei määräjakajaakaan tarvii purkaa muttei ole poissuljettu sekään vielä. Seleviää viikonloppuna, lauantaina aamulla ois tarkotus alotella ja sunnuntaiksi saada nippuun, katotaan mitä kaikkea välissä jouituu purkaan.
Määräjakajassa ei muuta oikeastaan ole kuin kammioiden välistä vuotoa, eli ylä ja alapuolen paine-ero ei toteudu toivottavalla tavalla, tosin ennen sitä varsinaista purkua pitää kattoa noi imuvuodot joita tällä hetkellä epäilen syylliseksi käytöksen vuoksi. Ei sitä määräjakajaa kuitenkaan turhaan kannata purkaa.
EDIT: Pitääpä ottaa varuiksi kamera mukaan viikonloppuna, jos menee purkuun määräjakaja niin on sitten laittaa jotain kuvia aiheesta. Tosin voisi muutenkin ottaa kuvia kun tuon varmaan joutuu atomeiksi pistään imupuolelta kuitenkin.
Määräjakajassa ei muuta oikeastaan ole kuin kammioiden välistä vuotoa, eli ylä ja alapuolen paine-ero ei toteudu toivottavalla tavalla, tosin ennen sitä varsinaista purkua pitää kattoa noi imuvuodot joita tällä hetkellä epäilen syylliseksi käytöksen vuoksi. Ei sitä määräjakajaa kuitenkaan turhaan kannata purkaa.
EDIT: Pitääpä ottaa varuiksi kamera mukaan viikonloppuna, jos menee purkuun määräjakaja niin on sitten laittaa jotain kuvia aiheesta. Tosin voisi muutenkin ottaa kuvia kun tuon varmaan joutuu atomeiksi pistään imupuolelta kuitenkin.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Ne on kouluttanu ittensä niin korkealle tasolle alibi miiteissä että ainoa tarpeeksi täydellisen kuvan antava laite on ihmisen silmä mutta eivät ole vielä keksiny millä helvetillä se samea muistikuva siirretään foorumillekilander kirjoitti:Ei oo tässä(kään) topikissa kuvien kanssa läträtty.
Mikä siellä etelä-suomessa nyt mättää,on kamerat ja putket,fotoja vaan ei tule.
Onko joku vetässy linssinsuojan pikaliimalla kiinni
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Ähh, näisä vanhoissa paskoissa mittään kuvattavaa ole. Ihan samanlaine tuo on ku kaikki muukki 126:t, kuskin lokari mätä, kromikaaret jne.
Viikonloppuna voisi koittaa oikeasti ottaa muutaman kuvakin, kun tulee jotain kuvaamisen arvoista. Eli lähinnä siinäkin näkyy sitten konehuonetta, joko purettuna tai jotain.
Viikonloppuna voisi koittaa oikeasti ottaa muutaman kuvakin, kun tulee jotain kuvaamisen arvoista. Eli lähinnä siinäkin näkyy sitten konehuonetta, joko purettuna tai jotain.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Topikin aloittajalle ei liene näissä kuvissa mitään uutta, laitoin puretusta M103:sen jakajasta muutaman kuvan kun tuossa varaosa laarin pohjalla moinen olla möllötti
M103:sen käyntihäiriöihin lisäten, huono virranjakajankansi/pyörijä saattaa aiheuttaa kans mitä ihmeellisempiä oireita.
M103:sen käyntihäiriöihin lisäten, huono virranjakajankansi/pyörijä saattaa aiheuttaa kans mitä ihmeellisempiä oireita.
"Älykäs selviytyy tilanteista mihin viisas ei joudu"
Jaa tää olikin jenkkivaloillakilander kirjoitti:Näinhän se on,laitan silti autostasi kuvan,jotakin kiinnostaa kuitenkin.
Ai nii,vaiha nuo porkkanavilkut kirkkaisiin .
Ehdottomasti samaa mielipuolta, porkkanat POIS
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Tänään sitten koettiin taas farssi, sen siitä saa kun on fyysisesti rikki ja silti pitää mennä turaamaan vaikkei keskittymiskyky ole parhaasta päästä.
Onneksi tänään tajusin sentään jättää sen määräjakan purkamatta, muuten käytin atomeina ja kattelin että potikassa olikin jo melkoset rannut, pohja oli ehjä jja muuten kaikki vaikutti olevan kunnossa. Määräjakaja menee myöhemmin purkuun kunhan on ensin tullut kateltua bensapaineet, kammioiden väliset paineet ja EHA:n toiminta.
Keskuslukon asennus vastusti sekin, ensin vetäsin vanhasta muistista johdot poikki vain vaikka rosvoja ois ollut käytettävissä, eli juottamista tiedossa. Seuraavaksi kytkiessäni unohin purkin käyttiksen ja sitten ihmettelyä kun ei toimi, vihdoin kun sain käyttiksen purkille niin huomasinkin että oli nipsastu väärä johto poikki(sininen) mutta se pitää huomenna vaihtaa(vihreään).
Kontin sisustaminen massalla meni sekin pieleen, primer mitä ajattelin käyttää olikin öljypitoinen joten tärpättitalkoot on nekin edessä vielä ennenkuin saa pensselitavaran leviteltyä.
Eli mallisuoritus taas kuinka kaikki voi mennä päin v*****.
Onneksi tänään tajusin sentään jättää sen määräjakan purkamatta, muuten käytin atomeina ja kattelin että potikassa olikin jo melkoset rannut, pohja oli ehjä jja muuten kaikki vaikutti olevan kunnossa. Määräjakaja menee myöhemmin purkuun kunhan on ensin tullut kateltua bensapaineet, kammioiden väliset paineet ja EHA:n toiminta.
Keskuslukon asennus vastusti sekin, ensin vetäsin vanhasta muistista johdot poikki vain vaikka rosvoja ois ollut käytettävissä, eli juottamista tiedossa. Seuraavaksi kytkiessäni unohin purkin käyttiksen ja sitten ihmettelyä kun ei toimi, vihdoin kun sain käyttiksen purkille niin huomasinkin että oli nipsastu väärä johto poikki(sininen) mutta se pitää huomenna vaihtaa(vihreään).
Kontin sisustaminen massalla meni sekin pieleen, primer mitä ajattelin käyttää olikin öljypitoinen joten tärpättitalkoot on nekin edessä vielä ennenkuin saa pensselitavaran leviteltyä.
Eli mallisuoritus taas kuinka kaikki voi mennä päin v*****.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
[lauantai-illan pohdintaa] Pikaisesti luin topicin läpi... Heitän pari ajatusta.
Mulla ei ole M103:sta kokemusta, mutta Bemarin M30:sta aika paljon... Ei kai tuo Mersun mylly siitä eroa kovinkaan paljoa, eli vahva veikkaus on että alipainepuolella on se vika. Veholta 10 metriä alipaineletkua ja joka ikinen pikkuletku vaihtoon. Bensapumppu on samoin hyvä vaihtaa jo tuon ikäiseen autoon muutenkin. Tietenkään unohtamatta tulpanjohtoja joita ei kannata ostaa tarvikeliikkeestä
[/lauantai-illan pohdintaa]
Mulla ei ole M103:sta kokemusta, mutta Bemarin M30:sta aika paljon... Ei kai tuo Mersun mylly siitä eroa kovinkaan paljoa, eli vahva veikkaus on että alipainepuolella on se vika. Veholta 10 metriä alipaineletkua ja joka ikinen pikkuletku vaihtoon. Bensapumppu on samoin hyvä vaihtaa jo tuon ikäiseen autoon muutenkin. Tietenkään unohtamatta tulpanjohtoja joita ei kannata ostaa tarvikeliikkeestä
[/lauantai-illan pohdintaa]
® Mesen Porkkana-klubi
Jotain siellä on mikä aiheuttaa pienemmillä kierroksilla takaisinpäin potkimista imusarjassa, letkuja kävin läpi vähäsen mutta siihen hommaan sitten pitää erikseen vielä ryhtyä, nyt eka käydä nuo KE-jetin muut osat läpi.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Ei kannata tulkata noin tekstejä, totesin vain että tapana ei ole kokeilla kaikkea mahollista nappulaa että mitä siitä tapahtuu. Bensapaineet jäi mittaamatta niinkuin kaikki muukin, nyt kuitenkin totesin että purun jälkeen ilmeni uusi hienompi oire. Eli nyt sitten sopivan kuorman jälkeen jää potkimaan kierroksia ylös(laskee 1000 ja potkasee takasin 1500, sama kierre jatkuu tovin ja sitten tasottuu.). Edelleen ongelmana tuppaa olemaan imusarjassa paukuttelu, joten tutkimukset jatkuu sitä mukaa kun kerkiää.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Huomenna olisi tarkoitus sitten katsella nuo AP puolen hilppeet läpi, puhdistella tyhjäkäyntiventtiili, mahdollisesti purkaa uusiksi ja putsata tuo määräjakaja. Liitinten puhistelu vielä kertaalleen, eli katsoa toisinsanoen kaikki vielä kertaalleen läpi. Potikan mittailukin ehkä vielä samalla.
AP puoli tuntuu olevan entistä enemmän syypään roolissa, eli sitä täytyy nyt oikein ajatuksen kanssa haravoida läpi.
AP puoli tuntuu olevan entistä enemmän syypään roolissa, eli sitä täytyy nyt oikein ajatuksen kanssa haravoida läpi.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Syypääksi ilmeni tältä erää tuo määräjakajan trumpetin potikka, asemoin uusiksi jolloin paukuttelevan kierrosalue siirtyi sellaisen reilun tonnin verran ylemmäs. Lukemat muutenkin katkeili matkan varrella hieman, joten 220tkm ajetusta tuokin voi olla näemmä loppu. Pitäisi vaan saada täysin ehjä jonka mittailisi tarkoin ja tekisi piiriohjatun optisen tilalle.
Toinen hieno juttu oli että ASD hukkaa näemmä hieman nestettä, mihinkään ei näy tiputtelevan mutta jostain on hikoillut pihalle. Samoiten jäähdytysnestettä hieman tirhuaa jostain, ei kuitenkaan niin että reviiriä merkkaisi. Eikä putkestakaan tule sellaista pihalle että kansikaan olisi halki.
Mukavaa harrastelua siis taas tiedossa-
Toinen hieno juttu oli että ASD hukkaa näemmä hieman nestettä, mihinkään ei näy tiputtelevan mutta jostain on hikoillut pihalle. Samoiten jäähdytysnestettä hieman tirhuaa jostain, ei kuitenkaan niin että reviiriä merkkaisi. Eikä putkestakaan tule sellaista pihalle että kansikaan olisi halki.
Mukavaa harrastelua siis taas tiedossa-
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr