Rovaniemellä mersn korjaajaa?

Vastaa Viestiin
Avatar
Erew126
Ässämies
Viestit: 389
Liittynyt: 22.10.2005 18:13

Rovaniemellä mersn korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja Erew126 »

Eli pitäisi mersulle vähän huoltoa/korjausta tehdä ja joku w1w6 mallin tunteva olisi mukava tietää!

Jarrut nyt ainakin eka jumissa ja jotain omituista kuviaa pyörimisääntä pitää ajaessa. Kuuluu siis konehuoneesta, sisälle asti autoon.

Hankala selittää, kutn yleensäkkin mutta siis ihan niinkuin jokin olisi irti ja osuisi pyörivään juttuun välillä, tosin tasaisen välillä. Mieleeni tuli eka, että ottaa roiskeläppä kiinni johonkin mutta ei...
Viimeksi muokannut Erew126, 17.2.2012 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w126 300SE 1986
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

ehottaisin perusteellista jarruremonttia, uudet tehaskorjatut satulat palat ja hilut sekä uuvet jarrulevyt, niin eipähän kihinaa jarrut päällä ja samalla sitten tutkis etupyörän laakerit ja uusis jos olis aihetta, vois se ajaessa kuuluva ääni kadota, mutta tulikin mieleen että minkäs kuulonen se ääni sitten on :roll:
niin ja taakse sama homma :wink:
Avatar
Erew126
Ässämies
Viestit: 389
Liittynyt: 22.10.2005 18:13

Viesti Kirjoittaja Erew126 »

Luultavasti nytten on se käsijarru ongelmana, sillä nyt kun koitin tänään ajaa niin ei juminu niin pahasti kuin eilen. Mutta siis käsijarrussa painaessa tuntui väljää ja tilnne paheni hieman heti kun koitiin käsijarrua.

Vasaralla naputtelin takasatuloita melko kovastikkin ja CRC:tä pruuttailin mutta ei tuntunut auttavan joten se käsijarru saa mun ehdotuksen.

Voiko käsijarrulle tehdä vippaskonstia nyt väliaikaisesti?
w126 300SE 1986
Avatar
Runtula
Seppä Ilmarinen
Viestit: 1320
Liittynyt: 18.12.2005 15:59
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Runtula »

Niin käsijarruhan on siellä jarrulevyn sisällä niin ei siihen satulan hakkaaminen pahemmin auta. Satula irti, levy pois ja kato mikä siellä kahnuttaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”