Eli tietoa olisin vailla, koskien aurauskulmien säätöä. Kulmat tarkastettiin ja säädettiin, mutta auton ajettavuus näin kauniisti sanottuna ei ainakaan parantunut operoinin jälkeen.
Auto on W203 vm 05 elekanse. Alusta on kunnossa ja "vakio" ja myös renkaat ovat valmistajan suosittelemaa kokoa.
Vaikuttaako tuo elegance varuste paketti jotenkin tuohon pyörien säätöön?
Säätökoneet kyselevät eri alusta vaihtoehtoja valittavaksi. Onko esim euro standadi alusta okea valinta KO. autoon ( ECE vakioalusta, koodi 485) suora lainaus SICAM merkisen kulmasäätökoneen sylkäisemästä paperista.
Jostain on jäännyt mieleeni että tuomosesta autosta taka renkaita ei voi / kannata säädellä onko tuo väite ollenkaan paikkaansapitävä?
Entäpä mitä tarkoittaa KOKONAISTASOERO vasen / oikea? EDM. kone on kiinnostunut tuommoisestakin sana hirviöstä. Alkumittauksessa tuon sarakkeen kohdalla on tyhjää, ohje arvo on 5,0mm, ja lopullisenmittauksen sarakkeessa lukee PUNAISELLA + 30,0mm
Siinä nyt päälimmäiset asiat mitkä askarruttavat voimakkasti lauantai-iltanakin meikäläisen oletettua aivokapasiteettia.
Aurauskulmat W203
Niinpä. Mites tuo elkanse alusta, voiko kulmat säätää normi euro / classik valinnalla, avngardeen kai pitäisi koneesta valita joku sportti alusta oletukseksi??? ja mikä tuo korkeustasoero on?
Mulle noi renkaidekulmat on hepreaa, mutta kun vähän jäi semmonen olo että kohdalleni osunnut alansa-ammattilainenkaan ei täysin ollut perillä mursun hienouksista tai kauheuksista. Ja VEHO ei kuulema tietoja muille pajoille mieluusti anna...YLLÄTYS perkl.
Olisin kiitollinen kaikista vinkeistä millä 203 saadaan kulkemaan kun juna, eli harjotukset jatkuu.
Mulle noi renkaidekulmat on hepreaa, mutta kun vähän jäi semmonen olo että kohdalleni osunnut alansa-ammattilainenkaan ei täysin ollut perillä mursun hienouksista tai kauheuksista. Ja VEHO ei kuulema tietoja muille pajoille mieluusti anna...YLLÄTYS perkl.
Olisin kiitollinen kaikista vinkeistä millä 203 saadaan kulkemaan kun juna, eli harjotukset jatkuu.
Siellä on alustassa välystä jossakin, veikkaisin takapäätä. Kaikki nivelet pitää käydä läpi. Mielellään sellaisen huoltajan kanssa joka tajuaa mersuista.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
203:sta ei ommoo kokemusta. Itse havaitsin että w202 alkoi kulkea mukvasti kun edestä auraus pienemmäksi. Toki raidetanko ja raidetangon päät kannattaa katsoa ettei ole väljää. Renkaathan on normaalia leveämmät eli edessä 225 ja takana 225 tai 245.ftw kirjoitti:Niinpä. Mites tuo elkanse alusta, voiko kulmat säätää normi euro / classik valinnalla, avngardeen kai pitäisi koneesta valita joku sportti alusta oletukseksi??? ja mikä tuo korkeustasoero on?
Mulle noi renkaidekulmat on hepreaa, mutta kun vähän jäi semmonen olo että kohdalleni osunnut alansa-ammattilainenkaan ei täysin ollut perillä mursun hienouksista tai kauheuksista. Ja VEHO ei kuulema tietoja muille pajoille mieluusti anna...YLLÄTYS perkl.
Olisin kiitollinen kaikista vinkeistä millä 203 saadaan kulkemaan kun juna, eli harjotukset jatkuu.
Maahantuoja ei saanut autoa kulkemaan hyvin, loppupelissä itse säätelin "summassa" Omien mittausten mukaan mulla on aurausta edessä 0.07 kun suositus on 0.25+-0.1 Mutta kai se on makuasia millaisella alustalla tykkää ajaa?
Alustan korkeudesta MB ei anna millimetrilukua vaan tukivarren tai vetoakselin kulman jota ilman apulaitetta hankala mitata. Perverssiä. Taatusti tietävät millaista korkeutta mikäkin tukivarren kulma vastaa ja voisivat antaa kahtena taulukkona mutta ovat protektionistejä. Onneksi nykyään muillakin on kyseisten kulmien mittmiseen apulaitteita kuin veholla.
En kyllä ota minkään valtakunnan vastuuta mistään sanomastani.
Kiitos mielenkiinostanne lukea kirottusvirheillä kertomaani onkelmaa.
Suurin ja pirullisin vaiva tuossa koslassa on, että sinne ojan puolelle hän olis halukas menemään enempi kun suoraan, ja ohjaustuntuma on miten sen nyt kuvailis "leijuva, yliohjautuva" tjsp.
Alustassa ei mainittavia väljyyksiä pitäisi olla. Ei kolise nitise tai natise, ja pisteenä Iin päälle, se läpäisi katsastuksenkin noin viikko sitten
No ens viikolla asiaa tutkitaan enempi, eli silloin ollaan taas viisampia / uusia ihmettelyn aiheita on lisää.
Suurin ja pirullisin vaiva tuossa koslassa on, että sinne ojan puolelle hän olis halukas menemään enempi kun suoraan, ja ohjaustuntuma on miten sen nyt kuvailis "leijuva, yliohjautuva" tjsp.
Alustassa ei mainittavia väljyyksiä pitäisi olla. Ei kolise nitise tai natise, ja pisteenä Iin päälle, se läpäisi katsastuksenkin noin viikko sitten
No ens viikolla asiaa tutkitaan enempi, eli silloin ollaan taas viisampia / uusia ihmettelyn aiheita on lisää.