Moro
Nyt eletään mielenkiintoisia aikoja Alla sepostus pää kiehuen selitettynä.
Eli tilanne oli, että huomenna katsastus:-> laittelempa töiden jälkeen lamput ja kaikki kuntoon..... no ne meni ok.
"joku kolisee takapäässä", purampa verhoilua ja katselen mitä näkyy iskareitten yläpäässä. Siitä se alamäki sitten lähtikin.
"onkohan tää iskarin yläpään pultti löysällä".. no hieman liian voimakkaasti käänsin ja.... TSSHHHHHH:.. kaikki iskarin öljyt alkoi puskemaan pihalle. Äkkiä törppöä alle ja paperia... no sitähän tulikin sitte aika reippaasti.
No.. annoin valaa törppöön kaiken mitä tulee ja mietiskelin, että kaippa tämän kotia ajaa. No ei ajakkaan... ohjaustehostimen säiliö tyhjä ja rattia käännellään hampaat irvessä -> jätänpä tämän tänne hallin pihalle ja hommaan kyydin kotiin.
ja jos jaksoit lukea tähän asti selostuksen, niin päästään vasta asiaan.
Mikäs helv**** iskarijärjestelmä tässä on ? ilmeisesti rusensin jonkun letkun iskarin yläpäästä ja sieltä tuli ohjaustehostinta myöten kaikki ulos. Tukimisen aika huomenna, mutta katsastus ainakin lykkääntyy. Nyt tarvis vähän taustatietoa? hajotin lienee "tonnejen arvoisen" systeemin?
Auton tiedot:
Mercedes-Benz C 270 CDI Farmari (AC) 5ov 2685cm3 A
Valm.kuukausi: -
Rekisteröintipvm: 20020626
Alustan nro: WDB2032161F304858
Sylinteritilavuus: 2685
Moottorin koodi: OM612.962
kW: 125
Huomenna lähden toki liikkeelle renkaan pois ottamisella ja iskarin repimisellä, mutta mitä tilalle? saako tähän "normaaleja" iskareita tukkimalla letkuja, vai miten tämä koko setti on toteutettu? Nyt kaivattais mestarien apuja ja jotain purkukuvia
Toisella foorumilla sama sepostus
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=166547
W203 270CDI - Iskarivamman korjausapuja :<
Päivitetäänpä senverran, että: 1kpl Iskari maksaa veholla 575€, mutta onneksi se tässä tapauksessa ei ollut hajonnut.
Letku iskarista säiliöön n. puolen metrin pätkä sensijaan maksoi 99€ + samalla ostin iskarin yläpäähän molemmin puolin uudet puslat.
Torstaiksi lupailtiin osia, saas nähdä meneekö kuten elokuvissa kun pääsee asentaan.
Mites tällaisen systeemin ilmaus? letkut kiinni, tehostimen säiliö täyteen ja odottelua? vai onko jossain joku venttiili mitä täytyy löysätä? vai miten nämä paineistetaan ?
Letku iskarista säiliöön n. puolen metrin pätkä sensijaan maksoi 99€ + samalla ostin iskarin yläpäähän molemmin puolin uudet puslat.
Torstaiksi lupailtiin osia, saas nähdä meneekö kuten elokuvissa kun pääsee asentaan.
Mites tällaisen systeemin ilmaus? letkut kiinni, tehostimen säiliö täyteen ja odottelua? vai onko jossain joku venttiili mitä täytyy löysätä? vai miten nämä paineistetaan ?