ESP
ESP
Nyt olis hyvät neuvot paikallaan!
Vaihdoin uuden akun autoon ja tein suositeltavat toimenpiteet jotta ESP toimisi!
Kääntelin renkaita laidasta laitaan mutta mikää ei tunnu auttavan.
Aina kun auton sammuttaa ja käynnistää uudelleen niin silloin ESP ei herjaa.
Mutta kun hetken ajelee niin taas rupeaa ilmoittelemaan monitoiminäytössä että pitäisi viedä peli huoltoon.
Ongelmaa ei ollut ennekuin uusin uuden akun?
Vaihdoin uuden akun autoon ja tein suositeltavat toimenpiteet jotta ESP toimisi!
Kääntelin renkaita laidasta laitaan mutta mikää ei tunnu auttavan.
Aina kun auton sammuttaa ja käynnistää uudelleen niin silloin ESP ei herjaa.
Mutta kun hetken ajelee niin taas rupeaa ilmoittelemaan monitoiminäytössä että pitäisi viedä peli huoltoon.
Ongelmaa ei ollut ennekuin uusin uuden akun?
Otin ohjeiden mukaisesti ensiksi maakaapelin irti ja sitten vasta plussan ja asensin kännetyssä järjestyksessä kaapelit takaisin uuteen akkuun.
Minä en ainakaan huomannut mitään kipinöintiä.
Mitäs tällainen etuohjainlaite kustantaa jos se nyt sattuisi olemaan viallinen.
Varmaankin olisi helpointa viedä auto testeriin?
Minä en ainakaan huomannut mitään kipinöintiä.
Mitäs tällainen etuohjainlaite kustantaa jos se nyt sattuisi olemaan viallinen.
Varmaankin olisi helpointa viedä auto testeriin?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Esp ajotesti
Maksaa Xxx €
Joskus virtojen pous käyttäminen saanut esp systeemi ajotesti tilaan,
(hukkavat myös joskus sen ratin kääntö kulma anturin asetukset niin että normaali kääntely ei riitä. vaan vaatii *:rin käytöä)
Kokeile niin että, konekäyntiin, renkaat suoraan, espoff, sitten ~10kmh vauhtia suoraan etten päin~10-20m kaaros jompaan kumpaan suuntaan(rattia ei saa kääntää täyttä kierosta)karoksen jälkeen neljänes ympyrä sitten vasta käänös
Jos ei auta niin sitten jonekin *:rin piuhan päähän
Joskus virtojen pous käyttäminen saanut esp systeemi ajotesti tilaan,
(hukkavat myös joskus sen ratin kääntö kulma anturin asetukset niin että normaali kääntely ei riitä. vaan vaatii *:rin käytöä)
Kokeile niin että, konekäyntiin, renkaat suoraan, espoff, sitten ~10kmh vauhtia suoraan etten päin~10-20m kaaros jompaan kumpaan suuntaan(rattia ei saa kääntää täyttä kierosta)karoksen jälkeen neljänes ympyrä sitten vasta käänös
Jos ei auta niin sitten jonekin *:rin piuhan päähän
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Tuolla on ainakin tietoa ja voi löytää kaupankin.
http://www.google.fi/#hl=fi&gs_nf=1&cp= ... 24&bih=647
Ihme kyllä ebay ei tiennyt mitään tuolla numerolla.
http://www.google.fi/#hl=fi&gs_nf=1&cp= ... 24&bih=647
Ihme kyllä ebay ei tiennyt mitään tuolla numerolla.
Kein siknatuur
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Mitäs muuta sen olisi pitänyt tietääSampo N. kirjoitti: Ihme kyllä ebay ei tiennyt mitään tuolla numerolla.
http://www.ebay.de/itm/Mercedes-Benz-Se ... 231a7e3832
Tämän Mercedes Benz Sensor, Geber
Querbeschleunigung lisäksi
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä