Mistä toinen avain -03 180 Kompura W203:en

Vastaa Viestiin
Avatar
mun
Viestit: 65
Liittynyt: 30.9.2005 12:41
Paikkakunta: Kokkola

Mistä toinen avain -03 180 Kompura W203:en

Viesti Kirjoittaja mun »

Toinen avain joutui hukkaan, eikä löydy mistään. Olisi kiva olla molemmilla omat avaimet.
Tietäisikö joku saisiko jostain alle marmoritiskin hinnan.
YV sopii, jos et halua julkiseksi. Minähän en kerro kellekään 8), eikun ihan tosi.
Emännällä W203,
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1911
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

Pääkaupunkiseudulla ainakin joku lukkoliike oli hankkinut Kiinan/Latvian laitteet (kehitetty niille joilla sattuu usein olemaan auto tallella mutta kaikki avaimet hukassa). Jossakin foorumillakin toimintaansa mainosti mutta en löytänyt viestiä.

Hinta oli melkein sama kuin merkkiliikkeessä.
juu-zo
Viestit: 371
Liittynyt: 25.12.2013 11:42
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Olisiko lukitusturva? Siellä ainakin mainostavat että onnistuu mersujen avainten teko. Tosin hinnat alkaen 300€ ja marmorilla taitaa hinta olla samaa luokkaa.
sipi
Viestit: 479
Liittynyt: 07.1.2007 21:42

Viesti Kirjoittaja sipi »

Tuolla teetätin mopoon ajonestoavaimen hintaan 60 euroa, mutta hinta Mersulle näyttää olevan hynäjää.

https://www.autonavaimet.fi/catalog/kau ... 2007-w203/
Avatar
mun
Viestit: 65
Liittynyt: 30.9.2005 12:41
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja mun »

Kiitos vastaajille!

Kalliilta tosiaan vaikuttaa tämäkin.
http://www.lukitusturva.fi/hinnasto/tarjoukset
"Mercedes Benz (musta mötikkä) alk.300€"
Eivätkä varmaan osaa kaukoparannusta, joten hankalaksi kävisi lähteä Kokkolasta käymään, tai lähettämään ainoaa avainta postin kautta.

Löytyisikö muita vaihtoehtoja?
Avatar
mun
Viestit: 65
Liittynyt: 30.9.2005 12:41
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja mun »

sipi kirjoitti:Tuolla teetätin mopoon ajonestoavaimen hintaan 60 euroa, mutta hinta Mersulle näyttää olevan hynäjää.

https://www.autonavaimet.fi/catalog/kau ... 2007-w203/
Kiitos!
On jo vähän halvempi (249€) ja mukaan tulee metalliavainkin.
Avatar
mun
Viestit: 65
Liittynyt: 30.9.2005 12:41
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja mun »

Avain on nyt tilattu lasipalatsista, Kokkolan käyttöautosta.
Möhkyrä 330 € ja metalliavain 50 €, eli 380 €.
13 vuotiaan auton arvo nousi prosenteissa kohtalaisen reippaasti. Valitettavasti jälleenmyyntiarvo ei noussut lainkaan.
Tekisi mieli ilmoittaa poliisille petoksesta, vai mikä rikosnimike tälle kuuluu. Ei tämä ainakaan rehellistä touhua ole.
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Olisit ollut huijari itse ja pistänyt kotivakuutukseen tai matkavakuutukseen (halvempi omavastuu)
Avatar
mun
Viestit: 65
Liittynyt: 30.9.2005 12:41
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja mun »

Matkavakuutusta ei ole ollut yli kymmeneen vuoteen, kun pääasiallisimpiin matkoihin, eli apteekkimatkustelemiseen ei ole sitä tullut hankittua, eikä muutkaan matkat ole juuri sen pitempiä.
Kotivakuutus on, mutta empä aatellut avainten hukkaantuminen voisi olla korvattava asia.

Vakuutusyhtiöistä mulla vähän samanlainen käsitys kuin lasipalatseista. Jos yksityinen ihminen toimisi vastaavasti, niin linnassa tulisi asuttua. Eikös se joku vakuutusylijalkopääjohtaja sanaillut jotenkin näin: "On sosiaalisesti väärin antaa asiakkailla olla rahoja, joten me keräämme ja pidämme ne."
Kait se on myös sosiaalisesti väärin antaa köyhän omistaa mersu, vanhakin.

Sori vain kun "yksilö purkaa" -entisen työkaverin ilmaisu- tuntojaan lasipalatsin käynnin jälkeen :roll: :oops:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 sähkö”