SUOMENKIELINEN SULAKEKAAVIO/ nariseva penkki...

Vastaa Viestiin
Avatar
avantgarde
Viestit: 29
Liittynyt: 19.11.2006 1:14
Paikkakunta: kerava

SUOMENKIELINEN SULAKEKAAVIO/ nariseva penkki...

Viesti Kirjoittaja avantgarde »

LÖYTYYKÖ KELTÄÄN OTSIKON MUKAISTA :?: W203 :SEEN
KYSELEE HÄN JOKA MERSUN HANKKI JA SULAKKEENSA POLTTI.
Avatar
eerola
Herrasmies
Viestit: 1674
Liittynyt: 23.1.2006 20:50
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Re: SUOMENKIELINEN SULAKEKAAVIO

Viesti Kirjoittaja eerola »

avantgarde kirjoitti:LÖYTYYKÖ KELTÄÄN OTSIKON MUKAISTA :?: W203 :SEEN
KYSELEE HÄN JOKA MERSUN HANKKI JA SULAKKEENSA POLTTI.
Onko tuollaista olemassa? Olen nähnyt vain englanninkielisiä ja saksankielisiä.
-T

Kuva
Avatar
avantgarde
Viestit: 29
Liittynyt: 19.11.2006 1:14
Paikkakunta: kerava

Viesti Kirjoittaja avantgarde »

en tiedä onko semmosta mutta joku kielimies vois kääntää.
pari kysymystä: onhan kuljettajan puoleisen istuimen sähkösäädön sulake takakontin sulakeboxissa toiseksi ylimmäinen sulake.?
mulla polttaa sulaketta vähän väliä, ja voi olla joku muukin vika. mutta mikä?? en oo syntyny sähkömieheksi :(
kuuluuko sulake olla 15amppeerinen
tuikku
Mersutohtori
Viestit: 317
Liittynyt: 04.11.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
On
Se ensimmäinen on pelkääjän puolelle.

Laita 30A.
Kestää pidempään, mutta menee niitäkin ~vuoden välein.
hanse
Viestit: 176
Liittynyt: 01.1.2007 20:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hanse »

Mulla alkoi penkin sulake kestämääm kun rasvasin penkin mekaaniset osat. (W203, 2001 60 tkm)
Avatar
avantgarde
Viestit: 29
Liittynyt: 19.11.2006 1:14
Paikkakunta: kerava

Viesti Kirjoittaja avantgarde »

miten rasvasit ne? mulla kitisee apukuskin penkki. puritko? onnistuisko sprayllä suihkuttelu
hanse
Viestit: 176
Liittynyt: 01.1.2007 20:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hanse »

No itse asiassa tuli tehtyä aika iso homma, eli irroitin koko penkin (Ole varovainen keltaisen ASR-liittimen kanssa, hajotin omani) ja sitten muovikuoret ja selkänojan takapaneelin ja öljysin myös sähkömoottorien koneistot. Sprayasin myös sellaista vähemmän sottaavaa, taisi olla litiumrasvaa, penkin jousituksiin, koska mullakin oli inhottavasti kitisevä penkki. Aikaa paloi varmaan kolmisen tuntia, mutta vuoteen ei ole sulake kärähtänyt eikä penkki kitise. Saattaisi onnistua vähemmälläkin työllä irroittamalla selkänojan taustan: kaksi ruuvia aivan selkänojan alapäässä, senjälkeen vedät verhoilua alaspäin. Tätä kautta pääsee jotenkuten käsiksi selkänojan mekaniikkaan ja kitiseviin jousiin. Istuinosan sivumuovia raottamalla saattaisi saada öljyä sprayattua istuinosan mekaniikkaan ja istuimen altapäin kitiseviin jousiin. Vai oliko siellä alla jokin suoja, en muista. Mulla meni sulake päivässä, joten oli pakko ottaa asia vakavasti.
Avatar
avantgarde
Viestit: 29
Liittynyt: 19.11.2006 1:14
Paikkakunta: kerava

Viesti Kirjoittaja avantgarde »

joo täytyy tehä sama. kiitos hyvästä neuvosta. ärsyttävä kitinä kun muuten niin hiljanen auto,
ja tervetuloa foorumille, ite jo vanha tekijä nääs kun 2kuukautta lueskellu tätä sivustoa. :D
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

avantgarde kirjoitti:joo täytyy tehä sama. kiitos hyvästä neuvosta. ärsyttävä kitinä kun muuten niin hiljanen auto,
ja tervetuloa foorumille, ite jo vanha tekijä nääs kun 2kuukautta lueskellu tätä sivustoa. :D
Samaa vaivaa eukon W202:ssa, eli pitänee kokeilla myös. :idea:
hanse
Viestit: 176
Liittynyt: 01.1.2007 20:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: SUOMENKIELINEN SULAKEKAAVIO

Viesti Kirjoittaja hanse »

[ Olen nähnyt vain englanninkielisiä ja saksankielisiä.[/quote]

Mistähän löytyisi edes englannin/saksankielinen sulakekaavio ? (W203 200CDI -01) Etukäteen kiitellen..
HVM

Re: SUOMENKIELINEN SULAKEKAAVIO

Viesti Kirjoittaja HVM »

hanse kirjoitti:[ Olen nähnyt vain englanninkielisiä ja saksankielisiä.
Mistähän löytyisi edes englannin/saksankielinen sulakekaavio ? (W203 200CDI -01) Etukäteen kiitellen..[/quote]

No eikös sulakkepaikoissa ole numerot ja ne on selitetty ohjekirjassa? En kyllä osaa 203:sta mennä sanomaan, mutta 202:ssa taitaa näin olla.
hanse
Viestit: 176
Liittynyt: 01.1.2007 20:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: SUOMENKIELINEN SULAKEKAAVIO

Viesti Kirjoittaja hanse »

[quote No eikös sulakkepaikoissa ole numerot ja ne on selitetty ohjekirjassa? En kyllä osaa 203:sta mennä sanomaan, mutta 202:ssa taitaa näin olla.[/quote]

Tää olisikin helppo ratkaisu, mutta mun auton ohjekirjasta ei löydy sulakkeiden selityksiä..
HVM

Re: SUOMENKIELINEN SULAKEKAAVIO

Viesti Kirjoittaja HVM »

hanse kirjoitti: Tää olisikin helppo ratkaisu, mutta mun auton ohjekirjasta ei löydy sulakkeiden selityksiä..
Jassoo, ovat sitten kryptanneet tämänkin asian. :evil: Todella nerokasta ja asiakasystävällistä pantata tietoa mikä sulake on mikäkin. :idea:
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

WWW kertoi että MBn tuote koodilla 203-545-01-00 on W203 sulakekartta.
Kysäseppä Vehosta? 2 dollaria maksaa maailmalla.
Pro HVM
Lokkiistiikkapiällikkö
Perunankeittäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: 23.12.2006 21:01
Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....

Viesti Kirjoittaja Lokkiistiikkapiällikkö »

No vissii jo mualimalla luullaa että kaekki ossoo muutakkii Savvoo. Ni , ollaa sitä Stuttgartissakkii Savolla pärjätty. Mutta se on pitkä juttu.Mutta pistäkeeppä se Fusen / Sicherungin nimmee tänne ni kohta ukot kilivan vastoovat. Noo, suapha sitä muutki yrittee mutta Rässihä se noppein on sillo ko konneella on. Kyll se tiällä selevii. Elekee suurentako niitä sulakkeita , siellä on joku vika ei se sulaketta suurentamalla parane. Ei kaikki sulakkeet oo viallisia. :lol:
VALMET 5oo -69
hanse
Viestit: 176
Liittynyt: 01.1.2007 20:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hanse »

Vehossa käynti on köyhälle kauhistus, mutta ei kai siinä muu auta, vaikka ihan vastaisuuden varalle sitä kaaviota kyselin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 sähkö”