s124 puhaltaa keskeltä kylmää
s124 puhaltaa keskeltä kylmää
ottaa pakkasella päähän kun ei saa suljettua raitisilma suuttimia kiinni sitten millään. pyörä pyörii tahmeasti ja se kuusiokolo ruuvi siellä sisällä ei sitten vaikuta mitää. Onko miten hirveä homma purkaa koko systeemi esille ja tutkia miks ei läpät pysy kiinni . Tuossa tuli mielee jos ottas makrofleksia pullon ja täräyttä röörit tukkoon.
Rane
Rane
Mikäs tuossa Mulla on 190:ssä koko komppanialle vastaava varustusSampo N. kirjoitti:Arton auto taisi muutenkin olla sellainen, että siellä sijaitsee puolijoukkueen majoitus, ruokailu, leirintä, pukeutumis ja huoltovehkeet muutenkindealer kirjoitti:Artolla taisi olla sätkävehkeet survottuna siihen suuttimeen jos oikein muistan.
Minulla oli keskiräppänästä se muovimokkula rikki,siis mikä tulee läppään kiinni. Oli kokoajan auki eikä rullan pyörittely paljon tehonnut Entinen omistaja oli vaihtanut nähtävästi hieman polttimoa siihen rullaan, eikä huomannut että jotain ruuvejakin pitäisi irroittaa Kaiken lisäksi polttimoksi oli vaihdettu sellainen vääränlainen eli kirkas
pika korjaus joka toimii ja on peruutettavissa. otetaan yksi timpurin kynä ja katkaistaa sen kahtia. työnnetään eka pätkä ritilän välistä pitämään vasenta puolta kiinni ja toinen pätkä sitten oikeanpuoliseen. Näin tein tänään kun oikea käsi oli jo tunnottomaksi paleltunut.
kiitoksia hyvistä vinkeistä kun kelit lämpiää niin täytyy paneutua tarkemmin kunnon korjauksiin.
Mistäs niitä ei kirkkaita polttimoita saa noihin rinkuloihin?
kiitoksia hyvistä vinkeistä kun kelit lämpiää niin täytyy paneutua tarkemmin kunnon korjauksiin.
Mistäs niitä ei kirkkaita polttimoita saa noihin rinkuloihin?
Paikallisesta tarvikeliikkeestä ei löydy Muistan kyllä kysyä noin 3-4 kertaa vuodessa, vähintään Tai kirkkaita on mutta niitä en enää laita. "näissä on pienempi teho, ei nämä ole sen kirkkaampia kuin alkuperäisetkään" Näin minulle vakuuteltiin ja tuloksena oli sulanut nopeuden säätö nuppiHVM kirjoitti:
On niitä, mutta tarvikeliikkeissä mittayksikkönä mA, 0,36mA.
Taivalkosken TeeBee taitaa olla niitä harvoja huoltoasemia, missä olen noita nähnyt kaupattavan ihan irtotavarana. Sentään jotain hyvää siinäkin paikassa. Niinno, onhan siellä ohitustie – saisivät Kärsämäelläkin ottaa oppia nelostien vetoon.AM kirjoitti:KL-varaosat tai Veho, tarvikeliikeissä harvemmin on noita "maitolasisia" ja oikealla watti määrällä
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Dealerille mitä suurimmat kiitokset. Nyt on sitten molemmille puolille polttimot vaihdettu. Kuskin puolella meni aikaa sellaiset kymmenisen minuuttia, mutta repsikasta selvittiin jo noin kahdessa minuutissa. Keskelle ei vielä onneksi tarvitse vaihtaa, mutta tutkiskelin sitä jo ja varsin selkeältä ainakin näyttää.dealer kirjoitti:Klik.
Kehtaneeko tässä enää kysyä, että miten niitten konsolissa olevien rullien kanssa, joilla sitä lämpötilaa säädellään, pitäisi toimia?
Kiittele Daimleria, hänen tekemät ohjeet.
Paneelin valaistus on hoidettu neljällä polttimolla.
Lämmön suuntaus- ja puhaltimenkatkaisimen nupikat lähtevät vetäisemällä irti ja niiden kummankin alla on yksi polttimo heti näkösällä.
Sitten pitää irrottaa kaksi ristipääruuvia jotka ovat mankan ylälaidan kohdalla suoraan alhaaltapäin ja isot mutterit äsken irrotettujen nupikoiden alta.
Nyt voit vetää katkaisijapaneelin pois, alalaita ensin.
Sitten pikkumeisselillä kammeten läpinäkyvät "renkaat" irti katkaisijoiden ympäriltä ja kas, loputkin polttimot löytyivät.
Polttimoiksi 0,36-0,4 - wattiset, ei 1,2:sia.
Paneelin valaistus on hoidettu neljällä polttimolla.
Lämmön suuntaus- ja puhaltimenkatkaisimen nupikat lähtevät vetäisemällä irti ja niiden kummankin alla on yksi polttimo heti näkösällä.
Sitten pitää irrottaa kaksi ristipääruuvia jotka ovat mankan ylälaidan kohdalla suoraan alhaaltapäin ja isot mutterit äsken irrotettujen nupikoiden alta.
Nyt voit vetää katkaisijapaneelin pois, alalaita ensin.
Sitten pikkumeisselillä kammeten läpinäkyvät "renkaat" irti katkaisijoiden ympäriltä ja kas, loputkin polttimot löytyivät.
Polttimoiksi 0,36-0,4 - wattiset, ei 1,2:sia.