Flektin toiminta
Flektin toiminta
Kertokaa, miten teillä Flekti toimii normaalioloissa, minulla ei ole koskaan mennyt päälle, mutta ei lämmöissäkään mitään vikaa ole. Mikä on kytkeytymis aste? Niin siis C200CDI-01. Korjaan tuon allekirjoituksen. 

MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
- Meissenkeri
Re: Flektin toiminta
Samanikäisessä E200cdissä se ainakin kesällä pyörii vaihtelevalla nopeudella niin että lämpötila pysyy tismalleen viisarin verran yli 80 cels. Talvella ja kylmemillä ilmoilla ei tietenkään pyöri kun ei moottorissa tahdo lämmöt muutenkaan riittää. Eli kun puhallin ja termostaatti pelaavat oikein, niin ainakin minulla lämpöviisari pysyy juuri siinä viisarin yli 80:ssä koko ajan, eikä siinä näy minkäänlaista eloa. Puhallin sitten tekee töitä jos tarvii.mjo33400 kirjoitti:Kertokaa, miten teillä Flekti toimii normaalioloissa, minulla ei ole koskaan mennyt päälle, mutta ei lämmöissäkään mitään vikaa ole. Mikä on kytkeytymis aste? Niin siis C200CDI-01. Korjaan tuon allekirjoituksen.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Sille on yhteinen anturi termostaatin (päätermarin) kopassamjo33400 kirjoitti:Minulla ei ole pyörinyt koskaan, mutta ei lämmötkään ole nousseet yli noin 90 asteen mittarin mukaan eli pyysyy hyvin tarkkaan 80 asteen yläpuolella sen mittarin paksuuden verran. Eli missa flekti kytkeytyy? Tai missä anturi on niin voin kokeilla?
(ohjaus meni jotenkin näin)
tieto menne väylää pitkin mittarille, ECU:le mikä sitten käskyttä
Flektin ohjausboxsia mikä on kuskin puolen etulokarin sisällä pyörän etu puolella
(ei ole mitenkään harvinaista että boxsi on rikki...paikka kun alttiina kaikelle kosteudelle/paskalle...)
usein ensi oireita on että flekti pyörri hiljaksiin vaikka kone on vielä kylmä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä