Tällä kertaa vastaus kuuluu: ruuvaa auki kerran-pari vuodessa ja painele solenoideja niin kyllä se siitä. Kunnes ruuvaat yhden ruuvin poikki. Ja sitten toisen.

Prkl.
Taitaa olla vaikea saada ruuveja pois ja varmasti tiiviiksi, eli alkaa vissiin olla entistä kalua, joten voisi kai tuon uusiakin. Tai sitten irroittaa kokonaan ja putsata kunnolla.
Kyseessä on siis 202.194, CDI-mottinen, manuaali-ilmastoinnilla varustettu peli. Kysymyksiksi muodostuu lähinnä seuraavat:
1. Mistä uusi? (No okei, huomioidaan nyt jonkun hyllystäkin löytyvät.) KL:n tai Motonetin listoilta en löytänyt.
2. Miksi EPC-kuvissa kiertovesipumppu on piirretty erikseen, vaikka tässä se näyttäisi olevan solenoidien yhteydessä (alla)? Niinhän se hämärässä tirkisteltynä saattaa näyttää, jeejee.

3. Käykö vastaavan 210:n venttiilipaketti suoraan?
4. Voi tihkua nestettä jonkin verran - haittaapiko valuessaan? Tonni ajettu ja eipä näytä tihkuvan.
PS. Olisi yksi setti C220D -96 ei-ilmastoituun ylimääräisenä, jos joku tarvitsee.