Sisätilanlämmitin + hälytin

Vastaa Viestiin
Parachos
Viestit: 9
Liittynyt: 24.11.2006 20:34

Sisätilanlämmitin + hälytin

Viesti Kirjoittaja Parachos »

Tervehdys!

Ongelmana tuossa yhdistelmässä tekee sen kun on Mersun oma hälytin sisätunnistimilla niin ei tarvi olla kuin n.10sec sisätilan lämmitin(1100w) päällä niin johan alkaa ulvonta. Osaako joku sanoa helppoa konstia miten tunnistimet saisi talveksi pois päältä? teippaamalla...?tehoton lämmitin...? :lol:

Kiitos etukäteen vastanneille 8)

Auto C200 Kompressor -97
Avatar
raul
Doctor Zhiguli
Viestit: 1864
Liittynyt: 30.9.2005 12:57
Paikkakunta: Etelävaltio

Viesti Kirjoittaja raul »

Kai hälyttimen voi modaa jotenkin ettei se huomioi suristinta auton sisällä... :roll: Noista "uusista" mä en tiedä mitään, mutta joku tällä forumilla varmasti :) .

Missä kohtaa pidät lämmitintä? Mulla vastaavaan ongelmaan löytyi ratkaisuksi lämppärin siirtäminen hattuhyllylle, etupilareissa sijaitsevat tunnistimet eivät enää ottaneet itseensä kun puhallin on kauempana. Boonuksena autokin lämpesi tehokkaammin ja tasaisemmin lämppärin vapaasta sijainnista johtuen. :wink:
Parachos
Viestit: 9
Liittynyt: 24.11.2006 20:34

Viesti Kirjoittaja Parachos »

raul kirjoitti:Kai hälyttimen voi modaa jotenkin ettei se huomioi suristinta auton sisällä... :roll: Noista "uusista" mä en tiedä mitään, mutta joku tällä forumilla varmasti :) .

Missä kohtaa pidät lämmitintä? Mulla vastaavaan ongelmaan löytyi ratkaisuksi lämppärin siirtäminen hattuhyllylle, etupilareissa sijaitsevat tunnistimet eivät enää ottaneet itseensä kun puhallin on kauempana. Boonuksena autokin lämpesi tehokkaammin ja tasaisemmin lämppärin vapaasta sijainnista johtuen. :wink:
Lämmitintä olen kokeillut vänkärin jalkatilassa, tuo hattuhylly pitääkin kokeilla :o
Avatar
jm-racing
Viestit: 27
Liittynyt: 15.10.2007 16:33
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja jm-racing »

Onko tähän ongelmaan muuta ratkaisua, kun itsellä juuri sama ongelma? Voiko tunnistimia esim. säätää jotenkin, ettei toimisi nuin herkästi. Nyt alkanut hälytin huutaa myös silloin kun käyttää REST-toimintoa :shock:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 lämmitys, ilmastointi”