Eeperiä C koppaseen.

Vastaa Viestiin
{janne}}
Viestit: 160
Liittynyt: 24.12.2007 12:30
Paikkakunta: Nivala

Eeperiä C koppaseen.

Viesti Kirjoittaja {janne}} »

Tässä ku talvi tulossa niin ruennu miettii että laittasko eeperin tuohon C:hen. Eikös se niin ole että pitää tuossa w203 kopassa olla se can väylän kautta ohjattu boxi että saa puhaltimet toimimaan??

Onko porukalla mitään edullisia lähteitä mistä kannattais kysellä lämmitintä. Tai voihan se olla että nykypäivänä joka paikassa yhtä kallis.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Alkuperäinen lisälämmitinhän on webasto merkkinen ja sitä sai tuossa pari vuotta sitten saksasta aika edulliseen hintaan (600 euroa). Tässä sarjassa oli plussaa se että kelloa ei tullut vaan webaston saa ajastettua ajotietokoneen kautta, niin ja asennus oli niin helppo että aika moni asensi webastonsa itse.

Kyseistä sarjaa ei taida olla enää saatavilla ainakaan siihen hintaa niin jälkiasennussarja on ainoa vaihtoehto.

Can väylä purkkihan on käsittääkseni jokseenkin kallis ja turha varuste koska sen ainoa tarkoitus on kääntää automaatti-ilmastoinnin puhallus tuulilasille. Saman voi tehdä itsekin kun laittaa puhalluksen manuaalisesti ylös aamua varten?

Niin ja osta webasto :D
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Onhan noita laitettu.
Avatar
Cool Hand Saku
Rasvanäppi
Viestit: 561
Liittynyt: 19.3.2006 11:14
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Cool Hand Saku »

:!:
Avatar
mmo63
Viestit: 40
Liittynyt: 28.7.2011 15:03
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eeperiä C koppaseen.

Viesti Kirjoittaja mmo63 »

{janne}} kirjoitti:Tässä ku talvi tulossa niin ruennu miettii että laittasko eeperin tuohon C:hen. Eikös se niin ole että pitää tuossa w203 kopassa olla se can väylän kautta ohjattu boxi että saa puhaltimet toimimaan??

Onko porukalla mitään edullisia lähteitä mistä kannattais kysellä lämmitintä. Tai voihan se olla että nykypäivänä joka paikassa yhtä kallis.
Minuakin kiinnostaisi tietää ainakin weber ja/tai eberi noin hinta asennettuna ja varustusvaihtoehdot (ajastin, kaukosäädin). Malli w203 180 kompressor aut vm 2003.
Micker
Viestit: 24
Liittynyt: 31.10.2010 19:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Micker »

Kysyin itse Webaston hintaa asennettuna vm2007 220CDI farkkuun ja jäi homma siihen. 2000 euroa oli hinta ja minä kiitin, kumarsin ja poistuin.
Oli tosiaan se CAN-ohjainkortti tuossa mukana, kun ei kuulemma muuten sisätilanpuhallin käynnisty.. tuota en itse tienny ja onko edes noin?
{janne}}
Viestit: 160
Liittynyt: 24.12.2007 12:30
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja {janne}} »

Oisko se tuo sitten sellanen sarja jossa ois kaikki tarvittava??

http://viewitem.eim.ebay.fi/Standheizun ... 68911/item

kysyin tänään eberin hintaa niin 2000€ oli asennettuna..
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Juu tuollainen sarja löytyy omasta w203. Tuli kaikki mitä tarvitsi asennukseen.
Avatar
mmo63
Viestit: 40
Liittynyt: 28.7.2011 15:03
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mmo63 »

Micker kirjoitti:Kysyin itse Webaston hintaa asennettuna vm2007 220CDI farkkuun ja jäi homma siihen. 2000 euroa oli hinta ja minä kiitin, kumarsin ja poistuin.
Oli tosiaan se CAN-ohjainkortti tuossa mukana, kun ei kuulemma muuten sisätilanpuhallin käynnisty.. tuota en itse tienny ja onko edes noin?
Kysyin Webaston hintaa helsinkiläisestä Ripoil Oy:stä. Heidän mukaansa CAN-korttia ei tarvittaisi enää sinun vuosimalliisi. Voi kyllä olla että ymmärsin väärin...
Avatar
mmo63
Viestit: 40
Liittynyt: 28.7.2011 15:03
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mmo63 »

jolle kirjoitti:Juu tuollainen sarja löytyy omasta w203. Tuli kaikki mitä tarvitsi asennukseen.
Tuliko step-by-step ohjeetkin?
{janne}}
Viestit: 160
Liittynyt: 24.12.2007 12:30
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja {janne}} »

jolle kirjoitti:Juu tuollainen sarja löytyy omasta w203. Tuli kaikki mitä tarvitsi asennukseen.
Laitoitko itse paikalleen ja toimiikos se tuo sitte nyt sieltä ajotietokoneen kautta??
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

jolle kirjoitti:Alkuperäinen lisälämmitinhän on webasto merkkinen ja sitä sai tuossa pari vuotta sitten saksasta aika edulliseen hintaan (600 euroa). Tässä sarjassa oli plussaa se että kelloa ei tullut vaan webaston saa ajastettua ajotietokoneen kautta, niin ja asennus oli niin helppo että aika moni asensi webastonsa itse.

Kyseistä sarjaa ei taida olla enää saatavilla ainakaan siihen hintaa niin jälkiasennussarja on ainoa vaihtoehto.

Can väylä purkkihan on käsittääkseni jokseenkin kallis ja turha varuste koska sen ainoa tarkoitus on kääntää automaatti-ilmastoinnin puhallus tuulilasille. Saman voi tehdä itsekin kun laittaa puhalluksen manuaalisesti ylös aamua varten?

Niin ja osta webasto :D
ne vanhan varstoerän sarjat on tosiaan loppuneet
sama sarja maksaa nykyisin toista tonnia
jolle kirjoitti:Juu tuollainen sarja löytyy omasta w203. Tuli kaikki mitä tarvitsi asennukseen.
Paitsi kunnoliset asennus ohjeet ;)
löytyvät nykyisin ainakin toselta foorumilta (haulla CDI203)

ja tosiaan kannatta unohtaa kaikenmailman yleis malli viritykset missä tulee jotain irto kelloja... ym
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Cool Hand Saku
Rasvanäppi
Viestit: 561
Liittynyt: 19.3.2006 11:14
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Cool Hand Saku »

CDI203 kirjoitti:
jolle kirjoitti:Alkuperäinen lisälämmitinhän on webasto merkkinen ja sitä sai tuossa pari vuotta sitten saksasta aika edulliseen hintaan (600 euroa). Tässä sarjassa oli plussaa se että kelloa ei tullut vaan webaston saa ajastettua ajotietokoneen kautta, niin ja asennus oli niin helppo että aika moni asensi webastonsa itse

ja tosiaan kannatta unohtaa kaikenmailman yleis malli viritykset missä tulee jotain irto kelloja... ym
No, ainakin minusta on mukavampi tuikata weba tulille kaukosäätimellä tuvasta, aamukahvia hörppiessä. Ainakin lauantai aamuisin, kun tuo tarkka lähtöaika ei ole välttämättä edellisiltana tiedossa. :wink:

Kuin lähteä aamutuimaan pihalle munasillaan ratin kylmiä näpylöitä hiplaamaan. :lol:

Makuasia sano Moppe kun.............. :roll:
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Cool Hand Saku kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:
jolle kirjoitti:Alkuperäinen lisälämmitinhän on webasto merkkinen ja sitä sai tuossa pari vuotta sitten saksasta aika edulliseen hintaan (600 euroa). Tässä sarjassa oli plussaa se että kelloa ei tullut vaan webaston saa ajastettua ajotietokoneen kautta, niin ja asennus oli niin helppo että aika moni asensi webastonsa itse

ja tosiaan kannatta unohtaa kaikenmailman yleis malli viritykset missä tulee jotain irto kelloja... ym
No, ainakin minusta on mukavampi tuikata weba tulille kaukosäätimellä tuvasta, aamukahvia hörppiessä. Ainakin lauantai aamuisin, kun tuo tarkka lähtöaika ei ole välttämättä edellisiltana tiedossa. :wink:

Kuin lähteä aamutuimaan pihalle munasillaan ratin kylmiä näpylöitä hiplaamaan. :lol:

Makuasia sano Moppe kun.............. :roll:
Senpä tqkia kehotin unohtamaan ne kaiken mailman yleismalit
Missä tulee minikeloja ym turhaa kun siinä kunno sarjassa tulee kake ja ajastus mahdolisuus sinne mittariin jos sitä haluaa käyttää
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
{janne}}
Viestit: 160
Liittynyt: 24.12.2007 12:30
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja {janne}} »

Miten työläs homma se sit ois laittaa paikallee tuo satsi..
pepi
Viestit: 258
Liittynyt: 22.10.2010 22:16

Viesti Kirjoittaja pepi »

W203:sta en tiedä mutta toissa kesänä laitoin S211:seen niin siinä meni sellainen 12-13 tuntia. Muutamia asioita sai ihmetellä aluksi kun ekaa kertaa purki.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 lämmitys, ilmastointi”