Kuvaa ja tulostetta kunnes Tähti saapuu taloon

Edit: Tyhmää oli!
Mersu meni joten topik loppu tähän.
Jos minä olisin päässy valitsemaan, siinä ei olisi noin pieni kone. Se ei olisi sedan, eikä siinä olisi kangaspenkkejä. Mä en aja muulla kuin mersulla, joten noi kommentit muista merkeistä vois poistaa loukkaavina.Ari66 kirjoitti:Tojo tai Nissani olis sitten parempi vaihtoehto.catti kirjoitti:Minä en niinkää mielenkiinnolla ku joudun sillä joka päivä ajamaan
Jopa Kia tai Dacia.
Mutta ilmeisesti et ole päässyt valitsemaan ?
Tapoihini ei kuulu "kyllämävielätostaehin" asenne, kuten nykyään tuntuu aikamonella olevan. Näitä sitten saa väistellä, kun kiilailevat kuka mihinkin väliin kun eivät ehtineetkään. Enkä nyt puhu mistään motareista, vaan maanteistä.onre kirjoitti:Enpä kyllä voi väittää että vakiollakaan olisi ongelmia ollut.dealer kirjoitti:Kuskissa on vikaa ellei (viritetyllä) cdi:llä pääse kelin salliessa rekasta ohi.
Just sanoin vaimolle samaa hetkeä ennen kun näin vastauksesiMeissenkeri kirjoitti:Tästä tulee vielä hyvä topikki
Juuri se "kyllämävielätostaehin" asenne täytyy olla jos joutuu 220cdi:llä ongelmiin ohituksessa, tai muuten osaamaton.catti kirjoitti:Tapoihini ei kuulu "kyllämävielätostaehin" asenne, kuten nykyään tuntuu aikamonella olevan. Näitä sitten saa väistellä, kun kiilailevat kuka mihinkin väliin kun eivät ehtineetkään. Enkä nyt puhu mistään motareista, vaan maanteistä.onre kirjoitti:Enpä kyllä voi väittää että vakiollakaan olisi ongelmia ollut.dealer kirjoitti:Kuskissa on vikaa ellei (viritetyllä) cdi:llä pääse kelin salliessa rekasta ohi.
Eikä naiskuskia tartte välittömästi alkaa haukkua "kuskissa on vikaa", mä pärjään kyllä tollasella dieselin raadollakin.
Siitä ei ole tossa omassa c farkussa tietoa ett onko vakio mutt normi ohitus hyvillä pidoilla rekasta niin se 140kmh on melko kivasti mittarissa kun palaa kaistalle, tietenhän se alkuun tuntu mopolta golffin jälkeen ku se kelas vauhin vielä ripeemmin mutt paljon laiskempiakin autoja on kyllä liikenteessä ja kulutus on asiallinen näillä polttoaineen hinnoillatupru kirjoitti:Kyllä vakiokin 220 liikuttaa cdi-versiona aivan riittävästi ainakin c-koppasta farmaria. Virittäähän toki aina voi.
Täällä pidetään että alle 320 on mopoja, mikä toki pitää paikkaansa, muttei ne niin laiskoja ole kuin uskotellaan. Se on kyllä tunnustettava että soppaa tuolle 220 mallille maistuu nyky dieselien mittapuun mukaan liikaa.