
Nää on ilmeisemmin jonkin sortin avari vanteet, mitähän noista kannattaa maksaa ja mistä ettiä. En halua "tonnepäin" olevia kopioita.
Karkeasti monissa muissakin merkeissä: 1 orkkis = sarja tarvikevanteita hinnaltaan, ei ehkä ihan. Sitäpaitti Veijo Veholla pultit ja keskikupit pitää orkinaalisiin tinkiä erikseen. Monesti myös orkis pöläri on hinnakkaampi kuin peltivanne, alkup. pellit + pölärit paaaljon tarvikealusarjaa kalliimpi. Tietysti aluvanteita on joka hintaluokkaan, nämä esimerkit tusinakiekoista. Edit: Tietysti orkis aluissa materiaalit, pintakäsittely, työn jälki ja viimeistely ovat korkealuokkaisempia, ainakin "laatuautoissa".SamuliS kirjoitti:On, ajatukses on alkuperäiset, mitähän niistä köyhtyy
Kyllä ymmärtäsin jos pitäs pois ottaa, mutta miten sorvataan vanteeseen lisää tavaraa? Monesti ei voi paljoa kyllä ottaa poiskaan kun alkaa pultinrei'istä tulla kartiot vastaan.Ari66 kirjoitti:Eikö niitä voi sorvauttaa saman tien oikeaan eeteehen?SamuliS kirjoitti:Kaipaako et46 spaceria?
Miksi pelata palikoiden kanssa?
Juuri noin, eli replikana löytyy kokoina 16, 17 ja muistelen nähneeni myös 18 tuumaisen, mutta originaali on sitten se 17"SamuliS kirjoitti:Ok, taas viisastuu. Mutta vannetta löytyy myös 16" ?Kuvaja kirjoitti:Originaali on sitten 17 tuumainen ei 16SamuliS kirjoitti:On, ajatukses on alkuperäiset, mitähän niistä köyhtyyJos nyt puhutaan tästä w211 "avantgarde" vanteesta.
Eikös W211 Avantgarde-malleissa ollut tuo vanne vakiona 16-tuumaisenaKuvaja kirjoitti:Juuri noin, eli replikana löytyy kokoina 16, 17 ja muistelen nähneeni myös 18 tuumaisen, mutta originaali on sitten se 17"SamuliS kirjoitti:Ok, taas viisastuu. Mutta vannetta löytyy myös 16" ?Kuvaja kirjoitti: Originaali on sitten 17 tuumainen ei 16Jos nyt puhutaan tästä w211 "avantgarde" vanteesta.