Shatterin 200cdi
Shatterin 200cdi
Tuli hajettua tuommonen sopivasti ajettu ekotiisseli karvalakkimallina, ainoa hyvä plussa taitaa olla lisälämmitin kellolla
Kummempia remontteja ei ole vielä tullut, yksi suutin tiivistetty ja laturin vapaapyörä uusittu niin taas käy hyvin. Etuvakaajaan pitäisi vaihtaa puslat ja koiranluut, vähän innostus lopahti kun kolme torxikärkeä sai särettyä kuskinpuoliseen koiranluuhun eikä pultti liiku milliäkään. Niin ja imusarjasta hoonasin enimmät paskat irti läppien poiston yhteydessä.
Vielä pitäisi laatikkoon vaihtaa ainakin öljyt kun kylmänä vähän töksäyttelee lankkumaisesti vaihteet sisään ja isompaa vaihdetta ei suostu ilman kaasun löysäämistä vaihtamaan kun kunnolla kiihdyttää pl. pintakaasulla ajo ja kepistä vaihtamalla, muuten vetää ihan tappiin. Täyskaasukiihdytyksessä meinaa myös vähän ravistaa niin pitääpi tarkistella rätit/tukikumi samalla kun tyhjentää katin.
Kuvatuksia
Kylläpä se näyttää suorapeltiseltä kuvissa
Kummempia remontteja ei ole vielä tullut, yksi suutin tiivistetty ja laturin vapaapyörä uusittu niin taas käy hyvin. Etuvakaajaan pitäisi vaihtaa puslat ja koiranluut, vähän innostus lopahti kun kolme torxikärkeä sai särettyä kuskinpuoliseen koiranluuhun eikä pultti liiku milliäkään. Niin ja imusarjasta hoonasin enimmät paskat irti läppien poiston yhteydessä.
Vielä pitäisi laatikkoon vaihtaa ainakin öljyt kun kylmänä vähän töksäyttelee lankkumaisesti vaihteet sisään ja isompaa vaihdetta ei suostu ilman kaasun löysäämistä vaihtamaan kun kunnolla kiihdyttää pl. pintakaasulla ajo ja kepistä vaihtamalla, muuten vetää ihan tappiin. Täyskaasukiihdytyksessä meinaa myös vähän ravistaa niin pitääpi tarkistella rätit/tukikumi samalla kun tyhjentää katin.
Kuvatuksia
Kylläpä se näyttää suorapeltiseltä kuvissa
Viimeksi muokannut Shatter, 02.12.2014 10:25. Yhteensä muokattu 11 kertaa.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Saakohan koiranluihin pultteja erikseen kun motonetistä erehdyin ostamaan eikä paketissa tullut uusia.. varmaan irtoaisi vanha helposti hitsaamalla mutterin päähän? Torxilla ei saa tarpeeksi voimaa kun antaa jo periksi ja alkaa kiertymään. Vanhaa pulttia ei varmaan kannata sovitella enää takaisin jos siihen alkaa hitsaileen muttereita yms.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Tuleeko niissä missään uusia pultteja nykyään mukana..?Shatter kirjoitti:Saakohan koiranluihin pultteja erikseen kun motonetistä erehdyin ostamaan eikä paketissa tullut uusia.. varmaan irtoaisi vanha helposti hitsaamalla mutterin päähän? Torxilla ei saa tarpeeksi voimaa kun antaa jo periksi ja alkaa kiertymään. Vanhaa pulttia ei varmaan kannata sovitella enää takaisin jos siihen alkaa hitsaileen muttereita yms.
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
ei tuu..RoopeK kirjoitti:Tuleeko niissä missään uusia pultteja nykyään mukana..?Shatter kirjoitti:Saakohan koiranluihin pultteja erikseen kun motonetistä erehdyin ostamaan eikä paketissa tullut uusia.. varmaan irtoaisi vanha helposti hitsaamalla mutterin päähän? Torxilla ei saa tarpeeksi voimaa kun antaa jo periksi ja alkaa kiertymään. Vanhaa pulttia ei varmaan kannata sovitella enää takaisin jos siihen alkaa hitsaileen muttereita yms.
vm-05 s211 320 CDI AMG (käyttis)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
ei muutaku kunnolla pillillä lämpöä siihen pulttiin sinne tukivarren sisäpuolelle ja vääntää auki...oottaa että pultit jähtyy nii takasi kiinni... jos rupiat hitsaan siihen torxin päähän mutteria nii on suuri vaara että pultti katki ja sitte tukivarsi vaihtoon.Shatter kirjoitti:Saakohan koiranluihin pultteja erikseen kun motonetistä erehdyin ostamaan eikä paketissa tullut uusia.. varmaan irtoaisi vanha helposti hitsaamalla mutterin päähän? Torxilla ei saa tarpeeksi voimaa kun antaa jo periksi ja alkaa kiertymään. Vanhaa pulttia ei varmaan kannata sovitella enää takaisin jos siihen alkaa hitsaileen muttereita yms.
vm-05 s211 320 CDI AMG (käyttis)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
Laadukas torxi niin aukee. Osaavat olla toukasa...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Viimeksi kun tarviketorilta ostin talvella niin uudet pultit tuli paketissaRoopeK kirjoitti:Tuleeko niissä missään uusia pultteja nykyään mukana..?
Nyt on kokeiltu kahdella Motonetistä saatavalla torxilla ja yhdellä IKH:n kärellä, outo kun ikhlla oli vielä pehmeämpää tavaraa mitä motonetistä sai. meni ihan pelkällä räikällä jo solmuunMultiviri kirjoitti:Laadukas torxi niin aukee. Osaavat olla toukasa...
pulttipyssyn kestävän torxin kun jostain löytäisi, taitanee vaan olla jotain teollisuussarjoja tms ettei ihan yksittäin saa? ainakaan ei ole vielä löytynyt kun kierrellyt.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Puuilosta löytyy (ainaki kuukausipari sitten) irrallisia torx voimahylsyjä, mutta mulla ainakin katkesi se ampro "teollisuuslaatu" ihan räikällä vääntäen
Sitten ostin Piltemasta paljon kehutun 24.90€ torx voimahylsy sarjan ja yhtään en oo vielä poikki saanu Niillä tavallisilla torxipäillä on turha yrittääkkään irroittaa noita koiranluitten pultteja tai ylinpäätänsä mitään
Sitten ostin Piltemasta paljon kehutun 24.90€ torx voimahylsy sarjan ja yhtään en oo vielä poikki saanu Niillä tavallisilla torxipäillä on turha yrittääkkään irroittaa noita koiranluitten pultteja tai ylinpäätänsä mitään
Saiks sille annettua kuumaa sielt tukivarren puolelta, kierteeseen ??
Ja kunnon torx kiinteällä vääntimellä plus pari mojovaa, kovaa iskua päittäin, kovalla en siis tarkoita kumi vasaraa vaan ihan moskaa tms
Mul on kohtuulliset tukivarret edukkaasti jos niikseen menee niin kysy privana vaikka
Ja kunnon torx kiinteällä vääntimellä plus pari mojovaa, kovaa iskua päittäin, kovalla en siis tarkoita kumi vasaraa vaan ihan moskaa tms
Mul on kohtuulliset tukivarret edukkaasti jos niikseen menee niin kysy privana vaikka
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Onko automaatin ohjainboksi ja liittimet kuivat?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Laatikon päästä pitää tarkistaa kun käy montulla, eikö se laatikon ohjainlaite ole se keskimmäinen mihin tulee 2 leveää liitintä siellä vänkärinpuolen rasiassa?
Saako sitä piirilevyä tarvittaessa aukastua kuoristaan ilman hajottamista jos tarkistaa onko öljyssä?
Saako sitä piirilevyä tarvittaessa aukastua kuoristaan ilman hajottamista jos tarkistaa onko öljyssä?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
joskus oli vastaava vakkari ongelma nii oli etunavasta abs:n kehä huonona nii sekos 100 vauhissa. testeriin kiinni nii eiköhän se ilmota jos joltaki nurkalta herjaa pyörintänopeutta.
vm-05 s211 320 CDI AMG (käyttis)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
Ebayta erehdyin selaileen niin sai viimein tilattua airbagin ihmelaatikon kun tunnistinmatto temppuilee, takaoveen uusi lasinmoottori ja mittatikun laatikkoöljyille samaan läjään oisin ottanut myös mittaristoon uudet johdinkaapelit ja t-päällä olevan kolvin, mutta ei saanut sopivalla töpselillä olevaa
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Jos tarviit srs boxeja tai osasia, niin kysy privana, löytyy kaikki eikä oo kalliita
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Eipä tuossa muuta vikaa ole paitsi välillä sytyttelee bägin valoa kun on vänkäri kyydissä. Helpompi laittaa tuo muutaman euron emulaattoriboksi johtojen jatkoksi kun purkaa penkki ja vaihtaa tunnistinmatto, satasen luokkaa uutena ja tuota penkinverhoilua ei varmasti saa samalailla takasin mieluummin vaihtas vaikka koko penkin jos haluaa.
Eihän tuo emulaattori muuta tee kun kuittaa vikavalon ja pitää vänkärin bägit päällä vaikka ei matkustajaa olisikaan.
Eihän tuo emulaattori muuta tee kun kuittaa vikavalon ja pitää vänkärin bägit päällä vaikka ei matkustajaa olisikaan.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Laatikon ohjainlaite oli kuiva, pistoke menee kuitenkin vaihtoon öljynvaihdon yhteydessä.
Biltemasta hain tuommosen torx voimahylsysarjan mitä Venymä tuossa aiemmin kehui ja pakko sanoa että nyt ei kyllä nimi ja laatu täsmää:
Räikällä väänsin pienellä voimalla ja meni jo solmuun, motonetin halpakärjetkin kestää kuitenkin vääntää ihan voimien takaa niin että naama punottaa pitää käydä tekeen reklamaatio.
Biltemasta hain tuommosen torx voimahylsysarjan mitä Venymä tuossa aiemmin kehui ja pakko sanoa että nyt ei kyllä nimi ja laatu täsmää:
Räikällä väänsin pienellä voimalla ja meni jo solmuun, motonetin halpakärjetkin kestää kuitenkin vääntää ihan voimien takaa niin että naama punottaa pitää käydä tekeen reklamaatio.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
lekaa ja crctä on näytetty joka välissä, kolmella edellisellä terällä koitin justiisa nitkutella eestaas vaan pultti vei voiton joka erässä ja terä lähtee kiertymään ja lopulta napsahtaa kokonaan poikki.JiiTee_ kirjoitti:Ootko kokeillu tosiaan nitkutella liikkeelle? Monesti auttaa kun laittaa kiristyspuolelle ja pari kertaa täräyttää makiasti että pultti nitkuu liikkeelle.
juurikin näin se on tiukassa se.Venymä kirjoitti:vasaralla hylsyn päähän ja sitten vääntö
seuraavaksi pitää kokeilla kunnon lämmitys ja pulttipyssy, jos ei kestä niin vaihdetaan koko tukivarsi.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.