Näihin mieltä askarruttaviin kysymyksiin kun saisi vastauksia niin syvästi kiitollinen olisin!


 , alkaa oleen jo viikottainen homma lisätä säiliöllinen nestettä
, alkaa oleen jo viikottainen homma lisätä säiliöllinen nestettä  
 
Shatter kirjoitti:Pahasti kuulostaa juuri samalta vialta kuin omassa, mennyt raidetangon suojakumi rikki ja päässyt hiekka hiertämään hammastangon stefan entiseksi. Aina kun kääntää rattia niin öljyt karkaa stefan kautta ja tippasee rikkinäisen suojakumin välistä. Tietää missä on kulkenut kun aina on kuskinpuolella läntti, alkaa oleen jo viikottainen homma lisätä säiliöllinen nestettä

Stefoja ei voi itse vaihtaa joten kunnostettu/purkuautosta ehyt hammastanko tilalle
Oikeaa ohjaustehostinöljyä löytyy vaikkapa Motonetistä, vaihtoehtoisesti käy myös ihan normi ATF.
Nestesäiliö on heti koneen oikeassa etureunassa polttlainesuodattimen vieressä, näin ainakin 200cdissä
 Itellä meni o-renkaat hammastangosta ja alkoi merkkailemaan reviiriä sillein että viikossa meni litran verran öljyä ennenkuin kerkesin vaihtamaan nuo pari o-rengasta. Pystyy vaihtamaan alakautta jos vuotaa hammastangon putken välistä
 Itellä meni o-renkaat hammastangosta ja alkoi merkkailemaan reviiriä sillein että viikossa meni litran verran öljyä ennenkuin kerkesin vaihtamaan nuo pari o-rengasta. Pystyy vaihtamaan alakautta jos vuotaa hammastangon putken välistä 