VVV Part 2 eli Vanjan Varmari Väyrynen - myyty poies nyt

Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Onpa kyllä näpsäkkä väri tuo :P
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Juu mitenkään en toista itseäni, mutta neljäs viininpunainen farmari perättäin...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
dneproshin
Viestit: 378
Liittynyt: 20.10.2013 23:32
Paikkakunta: Joutseno

Viesti Kirjoittaja dneproshin »

Vanja-eno kirjoitti:Pikaisesti googlettamalla ei selkeää vastausta löytynyt (tai sitten EVO-en vaan osaa), joten kysynkin.

Mikä on S210 hydraulijärjestelmän tilavuus? Kun putket ovat uusittu, niin paljonko sinne menee tuota hydeöljyä jos ajatellaan että olisi vaikka koko järjestelmä päässyt tyhjentymään (vaikkei niin tod. näk. olekaan käyyt).
Olisiko noista apuja:
Kuva
http://www.peachparts.com/shopforum/tec ... 210-2.html

Fuchsin öljynvalitsin siis väittää hydeöljyn kapasiteetiksi 2 litraa.
MB W163 ML 270 CDI -05
MB W124 200D -89
Volvo 744 GL B200K+M47 -86
Nissan Micra K11 1.3 GX -98
https://www.instagram.com/ccrepairchannel/
https://www.youtube.com/channel/UC8Nz8b ... OjpPikiHrA
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Juu kiitos tuosta, tuo lienee se malli jossa on kai ohjaustehostin omanaan ja tasonsäätö omanaan. Mulla tandempumppu, joten liene se vajaa kolme litraa sitten, minkä Hotari mulle jo kertoikin.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Semmoiset 6,5 metriä hydeputkea vaihdettu ja tasonsäätö säädetty. Itse (ja Hotarikin myös) huomasin että olihan tuossa ostettaessa hanuri hieman tontissa ja nyt kun järjestelmää ilmattiin, todettiin että säätö on tuossa pohjassa. Vivut irti, herkistely ja nyt on vaakasuorassa. Kulku on paljon pehmeämpää ja tasaisempaa... kyllä kelpaa.

Pitänee huomenissa ottaa kuvia valoisalla kun alla on nyt pellivanteet orggiskapseleilla, on se vaan omaan silmään paljon paremman näköinen.
Viimeksi muokannut Vanja-eno, 16.11.2017 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Kuva

Nyt alkaa näyttää siltä kuin pitää :D
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Andy
Viestit: 777
Liittynyt: 13.10.2005 13:07

Viesti Kirjoittaja Andy »

Tuohon vielä punaiset penkit, niin siinä olisi melkein Papin ****okaksonen väritykseltään... :pappa:
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

124:ssa oli kojelautakin punainen.

Mites siinä Marcon paremman osapuolen coupessa? Taisi olla ihq punainen koko sisusta?
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Pappi kirjoitti:124:ssa oli kojelautakin punainen.

Mites siinä Marcon paremman osapuolen coupessa? Taisi olla ihq punainen koko sisusta?
No tämmönen...

Kuva

Ehkä itse vaihtaisin kuitenkin mustan ratin jos olisi omassa tuon värinen interiööri :lol:
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Cee220
Viestit: 473
Liittynyt: 02.12.2010 17:44
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Cee220 »

onko alut minkä kokoset?mulle vois tyrkyttää 17"vaihdossa saa 18"
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Topicin alussa olevissa kuvissa näkyvät alut jouten. Koko tosin "vain" 16", mutta pultit saa mukaan
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Vanja-eno kirjoitti:Topicin alussa olevissa kuvissa näkyvät alut jouten. Koko tosin "vain" 16", mutta pultit saa mukaan
Nämä myyty, olivat näemmä jotkut JWL-merkkiset... rumat kuitenniin, minun mielestä :lol:

Vaihteeksi parkkivaloasiaa.

Tässähän ei parkit toimineet kun ostin tämän. No, eihän siellä olleet edes parkkipolttimot edes paikoillaan vaan roikkuivat johdoisaan umpioiden takana.

Hantin puoli rupesikin heti toimimaan kun asensin polttimon paikalleen.

Kuskin puolella oli lamppu palanut, joten uusi polttimo hakuun. Ei auttanut. Katsoin että polttimon kanta on huono, joten vaihdoin sen. Ei auttanut.

Sitten olikin aika ottaa jo sähkökynä esiin. Tarkistus osoitti, että maa puoli on kunnossa, mutta virtapuolella kynän polttimo vain hehkui himmeästi kuten polltimokin alkoi himmeästi hekumaan kun sai kannan virtapuolen kylkinastaan virtaa. Polttimo pois ja kannan pohjaan kynä. Taas kynä vain hehkuu, eli miitissä päättelin Hotarin kanssa että siellä on nyt jossain joku oikosessa ja virtapuoli saa kai jostain maata?
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Tuo JWL-merkintä ei tarkoita vanteen merkkiä, vaan että se pitää olla Japaniassa myytävissä vanteissa. Valmistajan lupaus, että tuote on riittävän hyvä. Vähän niin kuin CE-merkintä.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
bercedes menz
aktiivimeseläinen
Viestit: 1673
Liittynyt: 22.6.2012 8:29

Viesti Kirjoittaja bercedes menz »

Vanja-eno kirjoitti:Kuva

Nyt alkaa näyttää siltä kuin pitää :D
Onko tätä maalailtu? Näyttää niinkuin olis etulokari erivärinen kuin ovi. Ja puskureissakin näyttää maali erilaiselta.
Lexus RX 450h Luxury -21

Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Auto on kun täyttää 17 vuotta, niin on vain hyvä asia jos sitä on maalailtu :D
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

bercedes menz kirjoitti: Onko tätä maalailtu? Näyttää niinkuin olis etulokari erivärinen kuin ovi. Ja puskureissakin näyttää maali erilaiselta.
On, aivan varmasti. Oikea etuloksu on tod. näk. vaihdettu ainakin kertalleen, niin hyvä ja ehjä se on. Vasen loksu on taas normi ruvella ja korjausmaalailtu. Paikkamaalauksia muutenkin joka puolella, tehty kohtuuhyvin että näyttää siistiltä.
Meissenkeri kirjoitti:Auto on kun täyttää 17 vuotta, niin on vain hyvä asia jos sitä on maalailtu :D
Nimenomaan. Tod. näk. kun rahavarat sallii, niin ostan uuden vasemman etuloksun ja maalautan konepellin paremmin ammattilaisella -se kun on etureunastaan ruvella mutta korjausmaalattu. Näiden toimenpiteiden jälkeen olis etupää ihan siisti.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Vanja-eno kirjoitti:
Tässähän ei parkit toimineet kun ostin tämän. No, eihän siellä olleet edes parkkipolttimot edes paikoillaan vaan roikkuivat johdoisaan umpioiden takana.

Hantin puoli rupesikin heti toimimaan kun asensin polttimon paikalleen.

Kuskin puolella oli lamppu palanut, joten uusi polttimo hakuun. Ei auttanut. Katsoin että polttimon kanta on huono, joten vaihdoin sen. Ei auttanut.

Sitten olikin aika ottaa jo sähkökynä esiin. Tarkistus osoitti, että maa puoli on kunnossa, mutta virtapuolella kynän polttimo vain hehkui himmeästi kuten polltimokin alkoi himmeästi hekumaan kun sai kannan virtapuolen kylkinastaan virtaa. Polttimo pois ja kannan pohjaan kynä. Taas kynä vain hehkuu, eli miitissä päättelin Hotarin kanssa että siellä on nyt jossain joku oikosessa ja virtapuoli saa kai jostain maata?
Vaikkei parkki pala, niin ei anna myöskään virheilmoitusta palaneesta polttimosta... :lol: Vielä ei ole ollut aikaa tsekata, missä mättää... puoli vuotta aikaa leimalle, joten kerkiää hyvin etsiä ongelman aiheuttajaa.

Jarru ja kytkinnesteet kannattaisi varmaan vaihtaa. Kytkin menee heti tosi jäykäksi kylmänä kun on enemmän pakkasta kuin pari astetta.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

8500 km ajoa mulla tullut justiinsa täyteen tälle. B-huolto olis ajankohtainen, pitäis samalla vaihtaa p-a suodatin ilman-ja öljynsuodattimen lisäksi. Pahaa ei tekisi jarru- ja kytkinnesteidenkään vaihto. Samaan konkurssiin ajattelin vaihtaa vaihteisto- ja peräpljyt, niin olis nekin sitten tehty...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Eilen tuli 15 tkm ajoa tällä täyteen ja samalla kilometrit täyteen edellisestä öljynvaihdosta -> nyt on huollon aika...

Mutta myös kysymys. Tuosta kun pistää sen pesu ja pyyhkäisy toimonnon eli painaa viiksen päästä, niin ruuttaa normisti lientä lasille, mutta pyyhkäisee vain kaksi kertaa, joka tuntuu olevan ainakin kerta liian vähän... tuntuu lasi aina jäävän vielä hieman "märäksi". Saako *rilla muutettua tuon toiminnon asetuksia että pyyhkisi vaikkapa 3 tai 4 kertaa kahden sijaan?
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Kun ei kukaan osannut vastata tihkuasento kyssäriin, niin koitetaan helpompaa.

Topicin alussa näkyy kuvassa Paavon alla olevat aluvanteet, jotka myin mutta jätin pultit, mallia siis aluvanteeseen, kartio ja pituutta se 40 mm. Aaattelin että jos ostaa kesäpyörille alut, niin olis pultit valmiina.

No, ostin 211 mallin alut joissa ET 41, mutta nuo pultit ovat liian pitkät. Siispä kysyn seuraavaa:
a) onko tuolle aluvanteelle 210 sopivia 20 mm pitkiä kartio pultteja
b) vai laitanko vaan pellivanteen sopivan mittaiset pallokartio pultit.

Kiitos. Vastauksianne odotellen.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1265
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Peltivanteen pultti tai vw pultti joka voi olla takana liian pitkä tosin.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

21 tkm. ajoa takana. Pitäis ennen elokuun 19. käyttää leimalla... saas nähä milloin kerkeää
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Vanteisiin sopivat ja oikeanpituiset pultit. Pitääkö sitä kyselläkään? :?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Ei valittamista Väykyssä. Tosin jos haluaisi niin kyllähän tuohon saisi aikaa kulumaan jos priiman haluaisi. Uusi vasen etulokari ja konepellin maalaus plus muut normaalit väyrysen kevätkukinnot. Myös takaovien ikkunannostimet voisi korjauttaa, mutta eipä siellä taksitsillä juurikaan kukaan koskaa ole ole, paitsi lapsenlapsi joskus, mutta eipä sen tarvihe ikkuinoita räplätäkään. Niin, ja parkkitutka ei toimi niinkuin pitää, mutta enpä sitä tarvitsekaan, osaan peruuttaa ilmankin.

Oikea ropleema on ennen leimaa tuon vasemman parkkivalon korjaus. Siellä on jossain maavikaa, joten täytyy vetää kai uusi maajohto sinne. Silläpä se kai.

Niin, ja jos tuo vaan piruvie olisi automaatti, niin en tuosta pitkään toviin kai luopuisi.
Viimeksi muokannut Vanja-eno, 22.7.2018 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Niin se vikahan oli parkkivalon virtajohdossa, ei maajohdossa... Korjattu, parkit toimii nyt. Myös hantin puolen lampunpesin ei toiminut, piti leimaa varten laittaa kuntoon (koska xenonit). Helppo juttu, läppää raottamalla näki että pesimen runko oli irronnut kiinnityksestään. Uusi ruuvi ja kohdistus niin jo toimii.

Sitten leimalle, läpi meni. Kolme korjauskehotusta tuli. 1) Moottori vuotaa öljyä 2) vasemman ajovalon kuvio epäselvä -> lasi himmeä -> hiottava 3) Valojen korkessäätö ei toimi = tasonsäädön välitanko tms. irronnut toisesta päästä.

Mittarissa nyt 434600 eli kohta 30 tkm. ajettu eikä vielä vuottakaan omistuksessa. Suhteellisen vaivaton Paavo ollut... Täytyisköhän myydä Fentonille kohta :fu:
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3023
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Vaihda volvoon :boing_boing:
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Fenton kirjoitti:Vaihda volvoon :boing_boing:
No tottahan toki, mikäli maksat tarpeeksi väliä :kuningasajatus:
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Vanja-eno kirjoitti:Eilen tuli 15 tkm ajoa tällä täyteen ja samalla kilometrit täyteen edellisestä öljynvaihdosta -> nyt on huollon aika...
Tuo lainaus päivätty huhtikuun alulle ja nyt tullut ajoa tuon öljynvaihdon jälkeen n. 17 tkm ja vielä sentti alarajaan öljytikussa, eikä ole tarvinnut vielä öljyä lisätä. Kohta lienee B-huollon aika. Kokonais ajomäärä tällä hetkellä n. 11 kk:n ajalta reilut 32 tkm
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Mistä oli tuo mainitsemasi öljyvuoto ? Vai oletko kiinnittänyt asiaan sen enempää huomiota.
Niin, ja jos tuo vaan piruvie olisi automaatti, niin en tuosta pitkään toviin kai luopuisi.
Samansuuntaisin ajatuksin on ajeltu jo pari vuotta :D
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Joku itseäni viksumpi sitä vilkas ja totesi että joku tyyppipaikka turbon tienoilla. Ei paljoa tiputa, mutta on aika pitkään tippassut kun on aika öljyiseksi päässyt koneen kylki ja sen tienoot. Esim. kun ajan sen reilu 50 km kotoa töihin jätän Väyryn parkkiin, niin ei välttämättä ole pisaraakaan asfaltissa (sillointällöin muistanut katsoa töistä lähteissä mitä parkkiruutuun jää jälkiä), mutta kotopihassa huomaa pikku tippoja hiekassa, muttei paljoa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”