99 220cdi imusarjan läpät

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
jyriniemela
Viestit: 320
Liittynyt: 29.12.2011 10:24
Paikkakunta: Vesilahti

99 220cdi imusarjan läpät

Viesti Kirjoittaja jyriniemela »

Kuinka tapahtuu ei facelift väyrysestä imusarjan läppien poisto, lähinnä kun tässä niitä ohjaa alipainekello eikä sähkömoottori, niin voiko kellon vain tulpata jostain letkusta, ja mitä pitää ottaa huomioon? kone on nyt auki pöydällä imusarjan osalta.
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Mulla on läpät poistettu tuosta omastani. Läppien reiät tukittu pulteilla ja läppiä ennen liikuttanut alipainekello taitaa liikkua siellä ihan itekseen.

Enpä ole ennen asiaa miettinyt sen enempää, onkos tuo läppiä käyttävä morkula kytketty samaan alipaineletkuun kun Egr läppä?
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: 99 220cdi imusarjan läpät

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

jyriniemela kirjoitti:Kuinka tapahtuu ei facelift väyrysestä imusarjan läppien poisto, lähinnä kun tässä niitä ohjaa alipainekello eikä sähkömoottori, niin voiko kellon vain tulpata jostain letkusta, ja mitä pitää ottaa huomioon? kone on nyt auki pöydällä imusarjan osalta.
Tulpa enne kelloa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
jyriniemela
Viestit: 320
Liittynyt: 29.12.2011 10:24
Paikkakunta: Vesilahti

Viesti Kirjoittaja jyriniemela »

Hyvä tietää. =) Tosin autosta oli kansi irti, ja ilmeisesti ollut vähän ennen ostoakin, jolloin koneeseen on pari venttiiliä syystä jostain vaihdettu, mutta tehty jotenkin huonosti, kansipahvi rikki, kansi jotenkin syöpynyt tms. Vaatisi tosi ison remontin että kone olisi pelastettavissa. Toivotaan että nyt pysyisi hetken vedet siellä missä pitää.
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”