mb 200cdi vnt vakio paineet?

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

mb 200cdi vnt vakio paineet?

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

moi. paljonkohan on vakio paineet vnt mallin 200cdi väyrysessä? tuo oma sekasotku pre/facelift/sedan/farmari :D ahtaa aika paljon omasta mielestä 1.8 ja ei tarvi olla edes pohjassa kaasun että saadaan nuille lukemille sekä sitten normaali ajossa mäkiin ilman ns lisäkaasun antoa ahtaa 1-1,4 riippuu mäestä, mutta kun kiihdytellään reippaasti niin saadaan ahdot sinne 1.8 ja pysyy niin kauan kun antaa käskyä lisää? onko toiminta normaalia?
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1265
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Softattu auto. Vakio 0.95 ehkä
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Testerin ruudulta vai ahtopainemittarista...
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

dealer kirjoitti:Testerin ruudulta vai ahtopainemittarista...
Tässä on vissi ero. Testerin näyttämästä pitää vähentää ulkoilman paine. Eli aika tarkkaan -1bar.
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

ihan ensin suotittelisin sammuttamaan auton jotta tiedetäisiin oikea lukema ja onko ahtopaineessa normaali kilo painetta mukana koska tuossa autosssa tuskin on maf joka mittaa noita lukemia
Audi A8
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

oolrait, kiitoksia ensinnäkin vastauksista. kahdella ahtopaine mittarilla mitattuna, haarotettu ahtopaine anturin letkusta. ja jos tuosta anturista vielä, niin sehän on prefacen anturi kun facen anturi ei toiminu millään tavalla loogisesti tai oli rikki, sen koommin tutkinu kun oli vanhemman anturi varastossa sekä sähkökaaviot, vaikuttaako tuo sitten tiiä häntä, ristiinhän nuokaan ei käy ilman johtojen paikkaa muuttamatta.

eli paikallaan siis boksit vnt ahdin ikäsestä ym hilppeet mutta ahto paine anturi hukkaportillisesta eli prefacesta.

testerillä ei ole mitattu, mustaa kyllä tulee sen verran että takana jos on kun polkasee liikenteessä niin hetken saa ootella ja miettiä että mikähän auto sieltä paljastuu :D tämä voi johtua tosin väljästä turbostakin, uusi keski osa tulleepi ensi viikolla.

niinkään merkitystä kun kaikki toimii ja voimaakin tuntuu olevan ja ajettu jo useampi tuhat km siittä kun sähöt kuntoon sain, mutta kiinnostais tietää todelliset paineet.
Viimeksi muokannut mesemies89, 09.1.2019 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

markoala kirjoitti:Softattu auto. Vakio 0.95 ehkä
softasta en tiedä, mutta boksin kun ostin niin muisteli että mahdollisesti softattu, ja nyt muistelinkin kun auton sähöt sain kuntoon ja testi ajot alle niin autohan teki sitä että meni vikatilaan heti kun kunnolla polkasi, ja vikaa metsästettiin jonnin aikaa, kunnes kerran jäi ilmanputsari hiukan raolleen, ja siittä testailemaan, niin suodatin kotelo kiinni ja ajoon ja vikatilaan, sen jälkeen raolleen ja ajoon ja ei vikatilaa, sittemmin uuden suodatin paneelin kanssa ja vika tilaan kiihdytyksessä, sittemmin hain vapaavirtaus suodattimen ja ei ole vika tilassa käynyt kertaakaan, sitä en tiedä mistä moinen voi johtua, eikö saanu tarpeeksi ilmaa pren kotelon kautta vaiko mikä, mutta en facen koteloa halunnut laittaa kun on pakosarjan päällä.
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

vakio paine on 0.93
Audi A8
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

xr kirjoitti:vakio paine on 0.93
okei, kiitoksia vastauksesta, nyt tiedän mikä pitäisi olla ainakin, eli varmin mittaus kait on sitten starin kanssa? no sempä kerkiää keväällä, tehä nyt samalla kun tulee uusi turbo niin kunnon pakoputki ja laittaa uusi välijäähdytin vähän isompi, ja nostaa keväällä toinen kones keulille mihin alkaa olla jo kaikki vaihdettu uuteen ja kansikin portattu. =) 700tkm tuli tuolle koneelle viime viikolla täyteen ja toimii kun unelma, mutta varuin vuoksi olen toisen koneen purkanut ja tilannut alapäänosat ja yläpään osat uudet ja kansi koneistettu. ja sama tehään tällekkin motille kunhan irtoaa kone huoneesta, ompahan varuilla sitten.

sitten saakos mistään tilattua tuon laatikon sisuksia? ei haittais vaikka uusis ton toisen tomaatinkin valmihiksi?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”