w210 tiptronicci käy vapaalla 2-3 välillä?

Vaihteistot, perä,kardaani,vetoakseli.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
Avatar
Magge--
Viestit: 649
Liittynyt: 01.11.2010 0:01
Paikkakunta: Ranua

w210 tiptronicci käy vapaalla 2-3 välillä?

Viesti Kirjoittaja Magge-- »

Elikkä väyrysen kanssa on semmoinen ongelma että kun lähtee kiihdyttämään niin 2->3 vaihdossa kiekat nousee vaihdon ajaksi, omasta mielestäni myös hiukan hidas on tuo vaihto muihin vaihtoihin verrattuna..

Muuten laatikko pellaa ja vaihtaa nätisti. Jos jollakin on aavistusta niin kerro ihmeessä! :)

EDITTIÄ: Autohan on siis E220 CDI A -01
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4324
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Kytkentä paine nousee hitaasti(muutamia syitä moiseen tiivistys pettänyt, laatiko kulunut, takerteleva ventiili)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Magge--
Viestit: 649
Liittynyt: 01.11.2010 0:01
Paikkakunta: Ranua

Viesti Kirjoittaja Magge-- »

Laatikossa oli vuotanu pakkojen tiivistys. Lähellä oli myös täystuho kun laakerit oli aivan tohjona. Nyt on kaikki uudet palikat sisällä ja pellaa aivan kuin uusi, kuoret vain vanhat. 8) Täydellinen laatikkoremontti paikallisella automaattivaihteisto korjaajalla oli 1600e.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4324
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Magge-- kirjoitti:Laatikossa oli vuotanu pakkojen tiivistys. Lähellä oli myös täystuho kun laakerit oli aivan tohjona. Nyt on kaikki uudet palikat sisällä ja pellaa aivan kuin uusi, kuoret vain vanhat. 8) Täydellinen laatikkoremontti paikallisella automaattivaihteisto korjaajalla oli 1600e.
Eli saman verran kuin takku kunostettu laatiko saksassa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 voimansiirto”