Samaa olen havainnut perheen laitteissa. Mutta kyllä se siitä vertyy, kun kabiini lämpiää. Pääaisa, että nousee omin avuin ylös. Kaippa se nöyrästikin voisi liikkua myös kylmänä, jos kaikki toimisi kuin uutena. Sä unohdat tuon ominaisuuden, kun pakkaset heltiää
Mutta toki tänne voi muut esittää ratkaisuehdotuksia. Itse ei tule mieleen, kuin hydraulisylinterit ja niiden kunto. Sitten, että miten kytkin liikkuu akselillaan. Sitä akselia ei varmaan ainakaan W124:sessa voi öljyillä.
Kytkinpolkimessahan on sellainen jousi, joka keventää poljinta painettaessa, joten se saattaa kylmällä kelillä auttaa hieman liikaakin, siten että kytkin poljin ei nouse kunnolla-tähän voi sitten olla juuri syynä esim. hydraulisylinteri (pääsylinteri) kytkinpolkimen yhteydessä?