w208 rattiakselin läpivientikumi

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
ripo
Viestit: 43
Liittynyt: 30.4.2013 22:33
Paikkakunta: imatra

w208 rattiakselin läpivientikumi

Viesti Kirjoittaja ripo »

Tuli tuossa raidetankoa vaihtaessa huomattua että onpas melkosen kehnossa kunnossa tuo kumes jonka läpi rattiakseli tulee.
No uus osa on nyt tilattu, ja ootellessa ajattelin kysästä että mitähän kautta tuon kimppuun ois viisain käydä?
Alakautta jos tuon vaihtaa ni simpukan joutunee irroittamaan vai?
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Altakäsin minä sen joskus vaihtelin.

Kuva

Nyt ois taas peräkontissa uus mutta ei se siellä mitään vaimenna :oops:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Alakautta vaihto, rattiakselin vaan katkaisee (ei booreista vaan siitä vierestä niin saa helmpommin ratin suoraan)
ripo
Viestit: 43
Liittynyt: 30.4.2013 22:33
Paikkakunta: imatra

Viesti Kirjoittaja ripo »

Ok alakautta siis vaihtuu. Mites tuo simpukka, tarviiko sitä irrotella vai antaako ohjausakseli ohjaamoon päin periksi sen verran että ton kumin saa pois välistä?
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Antaa periksi.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5209
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

OT:
Tämähän on enemmän 202:a vastaava konstruktio, kun on simpukka eikä raidetanko, niinkuin väyväyssä. Liekö tuo rattiputki erilainen?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
ripo
Viestit: 43
Liittynyt: 30.4.2013 22:33
Paikkakunta: imatra

Viesti Kirjoittaja ripo »

Simpukkaohjaushan tässä on. Mie kun en näitte mersujen kans ole juurikaa touhunnu, niin enpä tiennytkään et väyryses onki hammastanko (ilmankos tuo xux:in laittama kuvakaa ei näyttäny oikei tutulta).
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5209
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

ripo kirjoitti:Simpukkaohjaushan tässä on. Mie kun en näitte mersujen kans ole juurikaa touhunnu, niin enpä tiennytkään et väyryses onki hammastanko (ilmankos tuo xux:in laittama kuvakaa ei näyttäny oikei tutulta).
Joo. Jostain syystä on laitettu samaan kategoriaan 210:n kans. :nocando: Liekö taustalla vahva sukunäkö. :D

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

olen itse miettinyt vuosia miksi näin on :roll: :lol:
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
ripo
Viestit: 43
Liittynyt: 30.4.2013 22:33
Paikkakunta: imatra

Viesti Kirjoittaja ripo »

No kiitoksia neuvoista kuitenkin. Tänää sain senverran sohvaa irti selästä että tuo kumi tuli vaihdetuksi, eipä tuo entinen enää ihan tiptop:illa ois korjaantunutkaan.
Simpukan joutu kyllä löysäämää korista irti et sai riittävän rakosen aikaseks.
Kuva
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Katoppas kehveliä - oletin että se on sama konstruktio :eec: Hmm.... Mitenkähän tuota jakoa pitäis muuttaa :roll: Tuossahan on jotain omaa, jotain ceetä, jotain eetä vai olenko ihan hakoteillä :roll: Mulla ois tullu pää kipeeksi jos oisin vuosia miettinyt puhumatta asiasta kenellekään :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Olisko 80% w202, 15% omaa ja 5% w210 :D Sekavaa oli kun itse koitti CLK aikoina jotain tiedonjyväsiä etsiskellä :lol:
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 alusta”