210 etuylätukivarret

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

210 etuylätukivarret

Viesti Kirjoittaja aadolf »

Onko noita erikseen matalalle alustalle,?
Jossain muistelen nähneeni että sport alustalle oli erikseen, mikä lie ero sit, pituus..

Kummalisesti syö oikeeta etusta ihan sisäkulmaa renkaasta...kulmat säädetty ja nivelet kunnossa

Joo ja on matala, ei ainakaan helpota asiaa...

Alatukivarsiin tais saada vissiin jostain camberin säätöpuslia auttaskohan asiaan?.
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

http://www.carshop.ee/tk/pdf/275007.pdf

Tuossakin on erikseen sport alustaan varret...
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Ei ole pituuksissa eroa. Alunperin sisäpään pusla on urheilualustaisissa jämäkämpi. Uusissa varsissa usein mallia jämäkämpi kaikissa.

Paljonko aurausta edessä? Joko liika vähän tai sitten oikean puolen alatukivarren etummainen pusla on loppu / päästänyt nesteet ulos ja siksi pyörä pääsee kääntymään harituksen puolelle.

Laitas suuntauslappu näkyville jos löytyy...
Avatar
sv22
aktiivimeseläinen
Viestit: 1450
Liittynyt: 20.10.2010 19:24
Paikkakunta: Jyväskylä/Alahärmä

Viesti Kirjoittaja sv22 »

Camperin säätöön löytyy joo pultit, mut ainakaan itellä ei ilman niitä ei syöny renkaita vaikka vähä pieles olikin. Niissä semmonen ikävähkö piirre et säätö on kiinteä, ei sillee kivasti portaaton niinku takapäässä.
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

Kuva

Mehissä vianorilla ehtineet väljää/syytä miksi näin, ei näkyviä vauriitakaan/vääntymiä..
varmaan pökätty johonki...
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Jotain häikkää siellä oikeassa etusessa on kun camperia ja casteria on noin paljon enemmän.

Onko oikea etunurkka selvästi alempana kuin vasen? Ettei olis jousi poikki?

Vaikka camperia on 2,5 niin väittäisin ettei se vielä syö mahdottomasti sisäreunaa vaan aurausta lisäämällä voisi ainakin parantua lähes hyväksi.
Väyrynen tahtoo muutenkin syödä etusia sisältä niin aurausta saa laittaa tuonne asteikon yläpäähän.
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

Uudet jouset uudet iskarit uusi ylätuki niveliä vaihettu eikä ole alempana :shock:
pitäskö käyttää vielä sääjössä ja käskee laittaa sitä aurausta...
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29094
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Aurausta lisää niin paranee, mutta syö se siltikin sisänurkkaa.
oulaistenliikenne.fi
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

:evil

Pitikö tuo luopuu paavosta tuon takia :evil: :evil:
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Mulla oli joskus vastaava tapaus ja olkaakselin kynkkä vähän nytkähtänyt.
Käytetty tilalle ja loppu kumin kuluminen :roll:
Datsun Bluebird
Mb Vito
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

Se vois kyllä olla yks mitä koitella, jos ei auta ni siiyä on koko nurkka nytkähyäny :roll:

Liekkö noissa samanlainen kynkkä napa hässäkkä, moottorin koosta riippumatta
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 alusta”