s210 tasonsäätöpumput

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

s210 tasonsäätöpumput

Viesti Kirjoittaja aadolf »

Sachs boge 012400102415, Sachs boge 012400102400
Mitä eroa noilla on muutaku loppunumerot
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
Avatar
sv22
aktiivimeseläinen
Viestit: 1450
Liittynyt: 20.10.2010 19:24
Paikkakunta: Jyväskylä/Alahärmä

Viesti Kirjoittaja sv22 »

Varmaksi sano, mut oisko toinen normialustan ja toinen avari tms. alustan.

Kuvahaulla 2400 kyljessä 1. kait siis ihan classicin tolppa, 2415 kyljessä 7. Ennen luullu et ois joko 1. tai 3. mut korkeus kait se suurin ero.
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

Ilmankos tuntuu toinen puoli jotenki löysemmältä,
On taas näitä seppien virityksiä prkl
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
Avatar
sv22
aktiivimeseläinen
Viestit: 1450
Liittynyt: 20.10.2010 19:24
Paikkakunta: Jyväskylä/Alahärmä

Viesti Kirjoittaja sv22 »

Näyttäs eri varaosanumeroilla löytyvän samanlaista, mut oleellisin lie se et se iso punanen numero on sama molemmin puolin. Näköjään 1. on classic ja 7. on avari. Mahtaisko se 3. olla sit sedanin.
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

Jep jep,
Kuskinpuolella 7 ja apparinpuolella 1 :shock:

Ja just apparinpuoli tuntuu löysemmälle, pallerotki on uudet.....

Onkohan ne muutenki erinlaiset ku pituudeltaan, esim onko avarit tivakammat?
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

Mitä eroa noissa tasonsäätöiskareissa on
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 alusta”