Ruostesuojausta Pirkanmaalla

luukut, ovet, keskuslukitus, valot
Vastaa Viestiin
MST
Viestit: 5
Liittynyt: 11.8.2007 16:30
Paikkakunta: Tampere

Ruostesuojausta Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja MST »

Päivää gurut,

viime viikolla tuli korjautettua väyrysen (-01 farmari) ovet ja takaluukkua toistamiseen ruostehommelien takia. Onneksi vastapuoli oli sen verran fiksua porukkaa, että ottivat vastuun omista korjauksistaan pari vuotta sitten.

Tässä nyt tuumailen kun ovet ovat toistaiseksi ruosteettomat, niin josko veisi auton ruostesuojaukseen. Olisiko raadilla suosituksia, mihin auto kannattaisi ajella suojaukseen Pirkanmaalla / Tampereella? Itsellä ei oikein ole tilaa eikä aikaa tehdä.
Avatar
Salodanger
Viestit: 147
Liittynyt: 01.11.2006 16:37
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Salodanger »

Ite tuli käytettyä Hämeenkyrön takuusuojauksessa oma cee. Paikka on kyllä aivan keskellä ei mitään, mutta ihan asiallista palvelua sieltä sain. Täyssuojaus makso reilu vuosi sitten 600€, joka oli ainakin silloin sen verran edullinen, että kannatti sinne viedä. Tectylin mömmöjä käyttää tuo paja.
Avatar
Castillo
Viestit: 764
Liittynyt: 01.11.2006 13:47
Paikkakunta: Tavastkyro

Viesti Kirjoittaja Castillo »

Käytin itse Ikaalisten luhalahden suunnalla (Dinitrol-ketjua, ja löysin netistä) Hinta laatusuhde luulisi olevan kohdallaan. Tais olla Autotyö Lehtimäki, ja paikka on erittäin syrjäinen yhden miehen työllistävä paikka ja olen ollut tyytyväinen.
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
MST
Viestit: 5
Liittynyt: 11.8.2007 16:30
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja MST »

Mainiota... pitääpä katsastaa nuo putiikit ja pari mitä itse hakemalla löytyi. Kiitosta vaan, teiltä nämä replyt lähtee kuin talkkari jäiseltä peltikatolta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 kori”