w210 kuskin oven ikkuna?

luukut, ovet, keskuslukitus, valot
Vastaa Viestiin
Avatar
simppa1048
Viestit: 49
Liittynyt: 01.10.2005 21:05
Paikkakunta: laukaa

w210 kuskin oven ikkuna?

Viesti Kirjoittaja simppa1048 »

pitäis huomenna mennä vaihtaan kaverin w210:n kuskin oven ikkuna, kun oli terroristinarkkari käynyt pamuttamssa lasin p**kaksi. Eli onko mitään erikoista kyseisessä hommassa vai onko niin kutsuttu "helppo viidenminuutin" homma??
190E -88
tunturi city -79
KTM 200 EXC -04
bmw 316 ti -02
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29118
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ei ole mitään kovin erikoista.

Lasinnostin on kiinni teräspopniiteillä, mutta niin harvoin on tarvinnut lasia vaihtaa etten muista tarvitseeko sitä varten nostin irrottaa.
Jos ovessa on airbag, bagi jää oveen kiinni vaikka irrotat verhoilun eli ei tarvitse mitään toimenpiteitä.
Tosin siinä on yksi ruuvi piilossa, pienen lämiskän alla jossa muistaakseni luki juuri "Airbag" :roll:
wiimax.fi
Avatar
simppa1048
Viestit: 49
Liittynyt: 01.10.2005 21:05
Paikkakunta: laukaa

Viesti Kirjoittaja simppa1048 »

no joo hyvä et oo mitään ihmeempää, en muista onko siinä "bägiä", mutta onko siinä pelkoo et mossahtaa naamalle se "bägi" kun rassailee sitä ovi verhoiluu??
190E -88
tunturi city -79
KTM 200 EXC -04
bmw 316 ti -02
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Niin, ja jos pitää se nostin irrottaa niin varaa tilalle uudet teräsniitit ja KUNNOLLISET popparipihdit. Oman tallin seinällä odottaa ceen lasinnostin vaihtoa. :(

Ovipahvin olen irrottanut, ja jos se nostin on väyrysessä yhtään samanlainen kuin ceessä, homma ei ole paha. Eiköhän se samanlainen liene... :roll:

Lasi on kiinni nostimessa muistaakseni ihan M6-pulteilla.

Kannattaa muuten katsoa missä kohtaa nostin on menossa jos jostain syystä irrotat moottorin nostimesta... :roll:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29118
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ei mossahda naamalle, sen johtoja et joudu irrottamaan. :roll:
wiimax.fi
Tommi P
Viestit: 105
Liittynyt: 07.10.2005 18:44
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Tommi P »

simppa1048 kirjoitti:no joo hyvä et oo mitään ihmeempää, en muista onko siinä "bägiä", mutta onko siinä pelkoo et mossahtaa naamalle se "bägi" kun rassailee sitä ovi verhoiluu??
Aikoinaan kerrottiin että akulta piuha irti 10 minuutiksi ennen ovipahvien rassailua, jotta ei tussahda bagi silmille. Tuota olen itse kutakuinkin noudattanut, eikä ole tussahtanut. Tiedä sitten onko akun disablointi oikeasti tarpeen, joku varmaan on kokeillut :lol:
Avatar
simppa1048
Viestit: 49
Liittynyt: 01.10.2005 21:05
Paikkakunta: laukaa

Viesti Kirjoittaja simppa1048 »

thx tiedoista :D
190E -88
tunturi city -79
KTM 200 EXC -04
bmw 316 ti -02
Avatar
J.T.S
Peräkylän pimentäjä
Viestit: 3429
Liittynyt: 30.9.2005 12:37
Paikkakunta: Syrjäkylä

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

Meikeläinen rassasi sen koupen (w208:sin) ovipaneeleita useampaan otteeseenkin tuossa viimevuonna, ja koska minä en saanut sitä sivupäkiä naamaani, niin ei se kovin todennäköistä ole, että se kenenkään muunkaan naamaan tärähtää. :lol: Itse taisin irroittaa akun ensimmäisen kerran, kun avasin paneelin. Sitten toisella kerralla kun avasin kuskin ovenpaneelin, niin meikeläisellä oli akku kiini, mutta virrat pois. Sitten apukuskin spiikkeräitä vaihtaessa taisi olla stereotkin jo päällä. 8)
Mutta kyllähän sitä varovaisuutta kannattaa npudattaa noiden pakien kanssa. Eivät nimittäin ole ihan ilmaisia osia. Coupeen olisi muuten ollut helppo vaihtaa sivulasi. :lol:
e50amg
Viestit: 157
Liittynyt: 27.10.2010 15:11

Viesti Kirjoittaja e50amg »

nostetaas topic ylös..

eli ois tarkotus käyttää etusivulasit irti ja tummentaa ne..

kyselisin vähän että miten se on kiinni...

kiskossa näyttäs olevan yks torx30 pultti ja kun sitä kokeilin aukasta nii tuntu olevan kiinni kun työkalu katkes..millä pultti irti? ja on se lasi muuten kiinni mitenkä?
w203 c240 -01
Avatar
Väsyeemeli
Viestit: 72
Liittynyt: 15.11.2011 18:10
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja Väsyeemeli »

e50amg kirjoitti:nostetaas topic ylös..

eli ois tarkotus käyttää etusivulasit irti ja tummentaa ne...
Itekkin haluaisin tummemmat etuikkunat(lailliset)....niin onko noissa Elegance tai Avantgarde malleissa vakiona "tummemmat" etusivuikkunat kuin tuossa Classic:issa :?: :?: muutamia oon maantiellä nähnyt et olis ollut "tummat ikkunat".....t m
santikko
Viestit: 12
Liittynyt: 03.6.2012 13:43
Paikkakunta: noormarkku

Viesti Kirjoittaja santikko »

eipä varsinaisesti tummemmat taida olla, mutta esim. mulla on elegance-varaosamobiilissa sinertävät SÄVYlasit. en tiedä onko sidottuna varustelutasoon, onko lisävaruste vai vakio.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 kori”