nonih,nyt ois "uus"puskuri väykkyyn,mut milläs pirulla tuo vanha on kii?
niin ja vaselifti kyseessä
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Liekö 4:llä ruuvilla kuten prefaselifrissä... Tämä siis oletus. Ruuvit sijaitsi omassa ex:ssä seuraavasti. Konepelti auki, ja siinä maskiritilän reunojen tietämillä yksi per puoli. Ja kun puskurin alapuolisen muovin poisti niin molemmilla reunoilla hiukan ahtaasti yksi per puoli. Paikat kyllä otsalampun kanssa näki mutta hiukan ahdastikin on. No, saattoi mennä tämä pielehen kun faseliftistä en oo irroitellu mutta aikanikuluksi vastasin kuitenkin, jospa se kirvoittaisi oikeaan täsmäohjeseen asiasta tietävältä
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98