Voi poistaa!

Vastaa Viestiin
Rantalainen
Viestit: 967
Liittynyt: 25.10.2010 15:45
Paikkakunta: Hämeenlinna/Helsinki

Voi poistaa!

Viesti Kirjoittaja Rantalainen »

Voi poistaa!
Viimeksi muokannut Rantalainen, 12.7.2013 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Katto-ohjainlaite on mennyt vikatilaan jonkun esim. anturin takia. Helpoin on vilkuilla testerillä että mitä herjaa. Muuten on melko mahdoton löytää vikaa, noissa on melko iso kasa erillaisia antureita.
Tähdellisen parantola
Rantalainen
Viestit: 967
Liittynyt: 25.10.2010 15:45
Paikkakunta: Hämeenlinna/Helsinki

Viesti Kirjoittaja Rantalainen »

Voi poistaa!
Viimeksi muokannut Rantalainen, 12.7.2013 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rantalainen
Viestit: 967
Liittynyt: 25.10.2010 15:45
Paikkakunta: Hämeenlinna/Helsinki

Viesti Kirjoittaja Rantalainen »

Voi poistaa!
Viimeksi muokannut Rantalainen, 12.7.2013 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

oman 124 cabrion kanssa oli joskus samankaltaista, vaan enpä jaksa muistaa mikä homman ratkas, joku rajakatkasija / turvakytkin siellä oli löyhällä


taipuuks enGlanti ? tuolla aika hyvää keksustelua vastaavasta:

http://www.benzworld.org/forums/w208-cl ... te-up.html


ja vaatiks nääkin akun irrotuksen jälkeen ikkunoiden / mahdollisesti jonkun muun "totuttamisen" - eli kun oot akkua rämpänny, ja jos ikkunoiden rajat ei oo tiedossa, niin voisko katon aukasurosessi jäädä kesken, jollei se osaa hoksata esim ikkunoiden ala / ylä rajoja ?????? tätä vois tukea herja rajakatkaisijan tila tuntematon, ja jos vivustossa on joku vastaava, katso ettei oo jumittunut, jos siitä tulis tuo kanGaskaton kaari painettuna

ne on monimutkaisuudessaan mekaanisesti kuitenkin ihan looGisia, tuo sähköälyohjauspuoli on haasteellisempi
Viimeksi muokannut pekkovee, 08.6.2013 8:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Rantalainen
Viestit: 967
Liittynyt: 25.10.2010 15:45
Paikkakunta: Hämeenlinna/Helsinki

Viesti Kirjoittaja Rantalainen »

Voi poistaa!
Viimeksi muokannut Rantalainen, 12.7.2013 16:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

ei mitään :oops:

hyvä jos on apuja, katso kuitenkin se rajojen opetus ensin, ettet pura turhaan ... eli tietänet rutiinin ? akun irrottamisen ja kytkemisen jälkeen ajat muutaman kerran ikkunat alas ja ylös, ja pidät nappia painettuna hetken ääripäissä, näin auto "oppii" ne ääriasennot
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Rantalainen
Viestit: 967
Liittynyt: 25.10.2010 15:45
Paikkakunta: Hämeenlinna/Helsinki

Viesti Kirjoittaja Rantalainen »

Voi poistaa!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 sähkö”