Pissapoika ei pissaa...

Vastaa Viestiin
Pasiipa
Viestit: 7
Liittynyt: 28.10.2007 14:11

Pissapoika ei pissaa...

Viesti Kirjoittaja Pasiipa »

No nythän se tempun teki! tulikohan eturauhasvika vai mikä :shock:
Sulakkeita on tarkistanut kaikki näyttäsivät oleva ehjiä. Kaikki lasinpesuun liittyviä sulakkeita en tosin ole löytänyt. Missä on sulake nro 19 ? Pyyhkijät toimii normaalisti samoin valopesurit. Pitäiskö ajaa auto Saimaan jäälle odotamaan juhannusta...

Jo viikon onnellinen (pikkuvikaisen) MB E 220 CDI vm-99 omistaja
Avatar
InsaneMe
Tolokun mies
Viestit: 1674
Liittynyt: 22.9.2006 11:16
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

valopesurit o mulla ainaki erillisellä pumpulla joten se voi olla se lasinpyyhkijän pumppu rikki. Siis kuuluukos sieltä mittään ääntä sieltä pesusäiliön huudeilta? Jos ei kuulu niin maksaapi se uus pumppu olikohan 35 euroa, itselle ostin vastikään :roll: tämä siis vanahakoppasessa eli 96/97 röntässä.


Voihan sieltä tietenkin olla johdotki poikki tms kannattaa ne liitokset koettaa jne. tai sitten kuten minulla et riittävän monesti konepelti ollu pystyssä :shock: niin murtunu siitä saranoitten lähettyviltä jostaki, ei ole jaksanut itelle vaan uusia vielä sitä :roll:




T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Minulla pesuri on mykistynyt kaksi kertaa. Eka kerralla vika oli varmaankin hapettuneessa liittimessä, siinä mikä tulee pesulaitteen moottoriin kiinni.Otin liittimen irti ja tökkäsin takaisin ja sehän toimi. Tai oikeastaan se oli jo ostaessa mykkänä(hyvin tarkistin auton toimivuuden :oops: ) Toisella kerralla pesuri mykistyi nyt talvella.Yksi palanut sulake löytyi, takalasinpyyhkijän sulake(yllättäen ollut jäässä). No siihen uusi sulake ja pesurikin toimii :roll: Omituista kyllä koska siinä ei kai edes pitäisi olla sen sulake...
Pasiipa
Viestit: 7
Liittynyt: 28.10.2007 14:11

Viesti Kirjoittaja Pasiipa »

Vika löytyi, oli nimittäin se sulake palannut vaikka silmämääräisesti näyttikin ehjältä, ei taida hyppysähkö kulkea vielä näillä jännitteillä... :lol:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 sähkö”