väykyn webaston asennus asento -01

Vastaa Viestiin
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

väykyn webaston asennus asento -01

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

elikkäs mites ja missä asennossa tässä faceliftissä pannaan webasto tuonne etukulmaan?

on jo väykyn alkuperäinen asennus rauta mutta sen kanssa webasto ei mene paikalleen, reiät kyllä on ja sattuu kohilleen vaan on joku tuki tanko mulla tuolla lamppupellin vahvikkeena mitä ei kaikissa muissa ole missä on webasto alkuperäinen? auto on siis 200 cdi -01 ja sähkökärventimellä, ei ole siis webastoa ollutkaan, vai kuuluuko tähän asentaa jotennin toisen päin toi weba ja eri raudalla esim entä vielä 98-99 väykyssä käytetään, ja nuissa ei ainakaan sitä tukia ollut siellä, jos jollain olisi tuohon toimiva ratkaisu niin kuvan saa laittaa, vai porailenko vahvikkeen sieltä veke vain?
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

noniin, tämä asia ratkaistu ja weba on paikallaan omalla väykyn raudalla pysty asennossa. (poistin pätkän alkuperäistä puskurin palkin pään tuki rautaa ja hitsailin sinne uudet ja varmasti vahvemmat tuet, nyt mahtuu webasto originaali asennossa omaan paikkaansa).

mutta mutta weba toimii nyt liekkinapista niin kuin kuuluukin, mutta miten tuon kiertovesipumpun kytkentä nyt tapahtuu? miten ohjaan sitä maata että pumppu lähtee pörräämään kun weba on päällä?

ei nämä sähkö hommat ole minun parhain puoli, ja mihinkä menee tässä tai mistä otetaan tuo automaatti käynnistyksen virta? eli että weba lähtee pöhiseen kun auto on käynnissä?

ja minkäs värinen se johto oli siel kynnyskotelon liittimessä mihin tökätään puhaltimen ohjaus? kyseessä 6 napainen liitin, kaksi paksua jatkaa matkaansa ja jos nyt oikein muistan niin muutama ohkanenkin ja sit taas 2 ohkasta johtoa ei jatka matkaa liittimeltä?

valko/harmaata johtoa siel ei ole,

koitin hakuakin mutteipä tärpännyt.

auttakees ennenku tuloo kovat pakkaset takesin :shock:
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Orkkis raudalla tosiaan se vinopalkki on tiellä, webastoila varustetuissa palkissa on kolo, muihin se täytyy itse leikata.

Sähkökytkentä riippuu auton ilmastoinnin tyypistä.
Automaatti-ilmastouduissa ohjauskarva tulee joko suoraan ilmastointipaneelin taakse tai sitten jos siellä on jo pinni niin johdon pää löytyy sieltä kuskin jalkatilasta.

Manuaali-ilmastoinnin kanssa en muista miten meni mutta taisi kuulua aina sinne kuskin jalkoihin.
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

jolle kirjoitti:Orkkis raudalla tosiaan se vinopalkki on tiellä, webastoila varustetuissa palkissa on kolo, muihin se täytyy itse leikata.

Sähkökytkentä riippuu auton ilmastoinnin tyypistä.
Automaatti-ilmastouduissa ohjauskarva tulee joko suoraan ilmastointipaneelin taakse tai sitten jos siellä on jo pinni niin johdon pää löytyy sieltä kuskin jalkatilasta.

Manuaali-ilmastoinnin kanssa en muista miten meni mutta taisi kuulua aina sinne kuskin jalkoihin.
okei kiitos tuon palkki homman huomasinkin, tehinkin ekaksi kolon siihen mutta jäi omasta mielestä hiukan veltoksi se puskurinpalkin pää joten tehin siihen sitten kolmio tuen vielä sitä vahvistamaan,, ja tosiaan jäänytkin mainitsematta että manuaali ilmastointi kyseessä. ja siel jalka tilassa onkin pari karvaa mitkä ei jatku liittimen läpi vaan ku tietäs mikä se niistä on, kun haulla löytyy juuri nuita joilla on kolminapanen liitin siellä ja kun taas minulla on 6 napainen liitin siellä :/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 lämmitys, ilmastointi”