Molemmille puolille eteen tulee uudet iskarit, ilmeisesti Sachs:n kamppeet, ovathan nuo suolaisen hintaisia. Huomenna uusintanäytölle

ViseeO ei osaa BT SAP:ia jos sen eduista haluaa nauttia. Jos taas haluaa nauttia BT HF:n eduista niin ViseeO tai MB:n oma BT HF adapteri. eBay varmaan hyvä ostopaikka kun noita myyvät uudempaan autoon vaihtaneet.Ari66 kirjoitti:Ei kokemusta.Multiviri kirjoitti:Tämmöinenkö olisi sopiva "adapteri" millä saisi liitettyä puhelimen bluetoothin kautta aps-50:iin?
Mulla on ViseeO.
Kyllä sie tiijät. SAP -ominaisuus lopettaa laskujen tulemisen.Ari66 kirjoitti:Ööhh.... anteeksi mitätähtikuljettaja kirjoitti:ViseeO ei osaa BT SAP:ia jos sen eduista haluaa nauttia.![]()
En ymmärrä, selitä...![]()
Mikä semmonen SAP -ominaisuus on?
Oisiko niin, että SAP:lla varustetussa vempaimessa ei tartte SIM:iä vaan se osaa ottaa ja käyttää esim. taskussa olevan kännykän SIM:iä verkkoon liittyäkseen.Ari66 kirjoitti:Öh... osasiko joku kertoa siitä SAP:sta lisää?
Mikä on ero ViseeO -laitteeseen?
Ok.Roisto kirjoitti:SAP-vehkeessä on itsessään GSM/WCDMA-radio mutta se ei tarvitse omaa SIM:iä. Viseeo taas on handsfree, joka käyttää puhelimen radiota kännyverkkoon liittymiseen.
Mikä tässä nyt on HF:n määritelmä? Minusta se että menet autoon ja pidät puhelimen taskussa ja alat soitella ja vastaanottaa puheluja auton napeista tai voice controllista ohjaamalla on hands free eli sekä BT SAP että BT HF profiilit sallivat HF-puhelut.Ari66 kirjoitti:Ok.Roisto kirjoitti:SAP-vehkeessä on itsessään GSM/WCDMA-radio mutta se ei tarvitse omaa SIM:iä. Viseeo taas on handsfree, joka käyttää puhelimen radiota kännyverkkoon liittymiseen.
Eli tarkoittaako se SIM -etäkäyttö sitten myös sitä, että yhteystiedot pitää olla puhelimen SIM -kortilla, eikä ne saa olla puhelimen omassa yhteystietokannassa?
Vai osaako se SAP silti lukea puhelimen omaakin muistiota?
Jos tuo kuvio oli tuollainen, niin mitä etua on SAP:sta verrattuna ViseeO:oon ?
Enpä muista mitä puhelinta käytät mutta trendihän on nimenomaan niin päin että uudet puhelimet vanhoja suuremmilla akuillakin saavat akun tyhjäksi alta aikayksikön ellei kaikkea aktiviteettia disabloi. Ja puhelun aikainen virrankulutus on suurempi kuin vanhoissa single/dual band single mode puhelimissa. Mutta voihan se akku silti kestää päivän puhelut, riippuu kuinka paljon autossa istuu ja soittelee. Normi BT HF:llä vaan se puhelin tahtoo olla huonossa paikassa kuuluvuuden takia mikä tarkoittaa myös sitä että lähetin puskee koko ajan täysillä ja sähköä kuluu entistä enemmän.Ari66 kirjoitti: Akkuongelma nyt ei liene suuren suuri, sehän kestää nykyään pitkään.
JA BT on kuitenkin pidettävä päällä, jutteli se sitten Comandiin tai langattomaan korvanappiin.
Mutta miten SAP osaa sitten laittaan luurin puhelimen lepotilaan ja alkaa käyttämään SAP:n puhelinosuutta?
Tätä en nyt tajua![]()
Ei varmaan olekaan, mutta kun en ymmärrä sitä perimmäistä eroa näillä kahdella laitteellatähtikuljettaja kirjoitti: Sitä nyt en ymmärrä miksi BT SAP:in aktivoituminen voisi olla hankalampi tai monimutkaisempi asia kuin BT HF:n aktivoituminen.
No tämä se kiinnostaisikin, että osaako se puhelin sitten sammuttaa radionsa?tähtikuljettaja kirjoitti: Varsinainen celluverkkopuoli voidaan sammuttaa samalla.
Tottakai löytyy selitykset, pitäisi vain löytää joku ahkera kirjoittelija. Itse olen sen verran laiska että ilman VIN-koodia en viitsi noita hakea (VIN-koodin avulla välttyy kokonaan näpyttelyltä, copy/pastella koodi sisään ja samalla tavalla tieto foorumille).Multiviri kirjoitti:
Oisko selitystä nuille unknown koodeille?
Jos kompura olisi rikki niin kyllä mittaristossa näkyisi vikailmoitus/varoitus. Anturin irtoaminen voisi selittää tuon putoamisen ilman varoituksia.Multiviri kirjoitti:Hehee Airmatic iskee jälleenTontitettu s211 nyt pihassa...
Voiskohan olla joku tasonsäädön anturitai tanko irti/hajalla? Kun ei mitään varoitusvaloja taulussa ja molemmilta puolin yhtäaikaa? Vai hajoaako noitten kompurat kertalaakista?