Comand 2.0 Ääniongelma

Vastaa Viestiin
CLK320-00
Viestit: 3
Liittynyt: 26.11.2011 15:04

Comand 2.0 Ääniongelma

Viesti Kirjoittaja CLK320-00 »

Terve,

Tuli tuommonen CLK 320 -02 hankittua ja nyt on ongelmaa soittimen äänien kanssa. Soitin siis toimii hyvin ja tottelee kaikkea, mutta ääntä se ei ulos kaiuttimista anna. Tekisi mieli selvittää asia, koska tämä Comand 2.0 sen verran tyyris soitin on. Itse uskon, että olisi saattanut vahvistin palaa tai sitten se on vaan purettu edellisen omistajan toimesta pois. Missä tämä vahvistin sijaitsee? Ja pystyykö tähän asentamaan jonkun muunlaisen vahvistimen minkä kautta saisi sitten äänet tulemaan ulos?

Aloitetaan nyt tällä.


Kiitoksia jo etukäteen kaikille vastaajille :)
Roobert
Viestit: 331
Liittynyt: 03.3.2011 21:01

Viesti Kirjoittaja Roobert »

Mulla oli omassa w215 sama ongelma comandin kanssa, peräkontin saumasta oli jostain syystä päässy kosteutta cd-vaihtajaan ja se oli pimeenä ja siks ei toiminu ääni, liekkö sitte clk:ssa kanssa vaihtajaa siellä kontissa pyöräkotelon kupeessa :roll:
CLK320-00
Viestit: 3
Liittynyt: 26.11.2011 15:04

Viesti Kirjoittaja CLK320-00 »

Juu mulla on tässä vaihtaja hanskalokerossa. Mitenkä vika korjaantui sulla?
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Mersun testerillä asia selviää mikä mättää, kannattaa ilmoittaa paikkakunta niin voi saada forumin kautta apuja. :)

Sinulla on luultavasti autossasi erillinen vahvistin ja sillon ei tarvita kuitulenkkiin kuin pikku härö niin ei pelaa äänet. Voi olla joku laite viallinen taikka comandissa häikkää.
Kuitulenkissä ovat puhelinvarusteet jos on alkuper, cd-boksi, vahvistin yms.

Näkee starilla suoraan että mikä laite ei pelaa vaiko onko koko lenkki pimeenä.
Tähdellisen parantola
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”