560 SEC automaattilaatikon takuukorjaajaa?

vaihteistot, perä, kardaani, vetoakselit
Vastaa Viestiin
Avatar
Kempakko
Mersuruhtinas
Viestit: 757
Liittynyt: 04.11.2006 16:56
Paikkakunta: Muhos

560 SEC automaattilaatikon takuukorjaajaa?

Viesti Kirjoittaja Kempakko »

Morjes!

Ollu jo aiemminkin puhetta kaverin 560 Seciinin laatikosta. Vain pakki puuttuu-taas. Loota on nyt käyny 2 kertaa samalla korjaajalla. Sinne on laitettu pakin männän tiivisteet, jotka korkkaa aina uudelleen. Eka kerran loota kesti puolimetriä, tokakerralla pari viikkoa. Alko sitten taas oireilemaan siten, että pakki rytkähti päälle vasta kun nosti kierrokset puoleentoista tonniin, kunnes hävisi taas kokonaan.

Onko kellään itsekuottamusta alkaa laittaan tuo laatikko tikkiin niin että varmasti toimii? Luonnollisesti auton omistaja on valmis korvaamaan menetetyn vapaa-ajan sopimuksen mukaan. Auto voiaan tarvittaessa tuoda ja hakkee vähän kauempaakin.
- Juokse sinä humma kun se on sinun homma -
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

väittäsin, että pakinmännän tiiviste menny laittaessa kaksinkerroin ja siksi pakki ei pelaa, noin varmaan mullekki olis käyny, mutta oli hyvä opettaja kun olin kysely iässä :tuumaus:
Avatar
Kempakko
Mersuruhtinas
Viestit: 757
Liittynyt: 04.11.2006 16:56
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja Kempakko »

Voi olla, mutta käyny kaks kertaa peräkkäin. Rupia laittaan tuo kuntoon?
- Juokse sinä humma kun se on sinun homma -
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Siekkinenhän on vissiinkin se maankuulu automaattivelho, vaikuttaa ilmeisesti jossain Savon seuduilla (joku tietää varmaan tarkan paikankin?).
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
boogieman
aktiivimeseläinen
Viestit: 1500
Liittynyt: 08.11.2005 11:56
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja boogieman »

Eldorado kirjoitti:Siekkinenhän on vissiinkin se maankuulu automaattivelho, vaikuttaa ilmeisesti jossain Savon seuduilla (joku tietää varmaan tarkan paikankin?).
Meinasit varmaan tätä: http://www.konehuolto.vze.com/
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Just tuohan se on, Muhokselta matkaa vaan 229 km (siis jos se Kempakon kaverin auto on Muhoksella).
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Kempakko
Mersuruhtinas
Viestit: 757
Liittynyt: 04.11.2006 16:56
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja Kempakko »

Jep, täällähän se majailee. Pittääpi soitella tuonne, josko sais sen auton hoitoon...

Edit: niin, ellei täältä löydy gurua, niin tietenkin silloin mieluummin tukee asevelihengessä meseläistä! :wink:
- Juokse sinä humma kun se on sinun homma -
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

ota se aski irti koneesta ja laita itte se pakin mäntä uusiksi, se on ihan simppeli homma :wink:
Avatar
Kempakko
Mersuruhtinas
Viestit: 757
Liittynyt: 04.11.2006 16:56
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja Kempakko »

Ei viiti alakaa ennää opettelemmaan tuolla laatikolla kun näyttää olevan kiusankappale. Ei ossoo sannoo mikäli jokin näyttää poikkeevalta kun en ole ikinä tuommosta rempannu. Muuten kyllä...

Mutta tosiaan, laatikon irroituksineen ja asennuksineen hommaa tarjotaan tehtäväksi... :wink:
- Juokse sinä humma kun se on sinun homma -
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Kempakko kirjoitti:Ei viiti alakaa ennää opettelemmaan tuolla laatikolla kun näyttää olevan kiusankappale. Ei ossoo sannoo mikäli jokin näyttää poikkeevalta kun en ole ikinä tuommosta rempannu. Muuten kyllä...

Mutta tosiaan, laatikon irroituksineen ja asennuksineen hommaa tarjotaan tehtäväksi... :wink:
onhan tuo ny paljon helepompi kun saapin loota, otat vaan turbiinin pois ja sen alla olevat yheksän ruuvia (13mm kantit) ja vejät sen pumpun mäntineen pois, purat sitten vaan sen pakin männän palasiin ja vaihtelet tiivisteet ja kassaat sen takasin, mutta tarkista samalla onko pakin männän tappi vielä ehjä :wink:
heleppoo kun kivien potkiminen :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 voimansiirto”