Olisiko tähän jotain ohjetta olemassa niin näkisi mitä kaikkea pitää purkaa pois edestä?
Aika hankalassa paikassa vaikuttaa äkkiseltään olevan ne ylemmät pitkät pultit
w211 220cdi -03 laturin irroitus
w211 220cdi -03 laturin irroitus
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Jep, noinhan se lähtee mutta ylemmistä pulteista takimmaiseen tarvii pitkän/ohuen E12 hylsyn ja sellaistahan ei tietenkään ollutdealer kirjoitti:Ei ole ohjetta tiedossa kuin työpaikan koneella, mutta helposti se lopen lähtee. Ilmansuodattimen kotelo runkoineen pois ja ahtoputkistoa, sitten alkaa olla esillä melko hyvin...no joku varmaan laittaa linkkiä ohjeeseenkin.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Sillähän se aukesi vaikka hirvitti vääntää kun on tosiaan jonkinverran väljä!dealer kirjoitti:Kantaan sopii (jotenkuten) myös normi 10mm kuusikulmainen hylsy, jos sellainen olisi käsillä muuten sopivissa mitoissa.
Kiitos dealer, täytyy sanoa että vaikka itsekkin on noita romuja tullu rassattua niin ei tullut mieleenkään kokeilla normi hylsyä tuohon kantaan, taidan elää vielä 124 aikakaudella
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90