280 cdi rivikutosella. Tuli imusarja purettua ja tarkastettua kun oli läppämoottorilta lähtevä käyttöakseli tippunut, ei muuta kuin hyvin kevyt nukka pinnoilla ja läpät liikkui herkästi eikä klappia taikka vuotoja. Paras siis antaa läppien olla ja nauttia paremmasta alaväännöstä ja pienemmästä kulutuksesta läppämoottorilta lähtevän akselin nivel on kulunut eikä pysy paikoillaan, itse läppämoottorissa vielä näyttäisi ehjältä. Löytyykö joltain kuvia mistä saisi koodit moisille osille, voisi koittaa ensin tilailla käyttöakselin ja jos ei pysy paikoillaan niin moottori myös. Hurjasti tuli eloa koneeseen kun sai hetken pysyyn paikoillaan, en ollut metriäkään ajellut ennen niin että olisi toiminut.
Auton virkaa toimittaa vm.04 w211
280 cdi r6 imusarjan osille koodeja
-
- Viestit: 43
- Liittynyt: 20.9.2013 21:46
- Paikkakunta: Kylmäkoski
Ei taida saada erillisenä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
En kyllä ole monessakaan 320:ssä (r6) läppiä nähny alunperinkään ja hyvin on alavääntöä ollut.
Nakkaa ne kaikki turhanpäiväset läppämoottorit olan yli, 4,7kohm vastus töpseliin ja vaikka softa koneeseen, niin saa ajella naurusa suin mutkasta tietä näkymättömiin.
Varmasti ollut laiska, jos sattuneet olemaan läpät kii.
Nakkaa ne kaikki turhanpäiväset läppämoottorit olan yli, 4,7kohm vastus töpseliin ja vaikka softa koneeseen, niin saa ajella naurusa suin mutkasta tietä näkymättömiin.
Varmasti ollut laiska, jos sattuneet olemaan läpät kii.
Star tunaukset ja bitti tuikkaukset
YV:llä kii
YV:llä kii
-
- Viestit: 43
- Liittynyt: 20.9.2013 21:46
- Paikkakunta: Kylmäkoski
Läpät auki lukittuna kulutus ajotietokoneen mukaan työmatka-ajossa moottoritien kautta 6,2/100, maantien kautta pääosin 80-aluetta 7,4/100. Läpät suljettuna moottoritie 7,2/100 ja maantie 5,8. Tällä päättelyllä ne mielellään kunnostaisi vaikka risakin varsi osuisi käteen niin voisin sen kunnostaa, tosin voisi kai tuon alkuperäisenkin raapasta käteen ja ehjätä, lukita toisaalta vivustosta paikoilleen.
Hariselle pitäisi kulkine viedä kenties heinäkuun aikana, näkee mitä vaikuttaa lukemiin.
Hariselle pitäisi kulkine viedä kenties heinäkuun aikana, näkee mitä vaikuttaa lukemiin.
joo ne läpät on siellä lähinnä siitä syystä kun autossa on egrari.kivinen81 kirjoitti:Läpät auki lukittuna kulutus ajotietokoneen mukaan työmatka-ajossa moottoritien kautta 6,2/100, maantien kautta pääosin 80-aluetta 7,4/100. Läpät suljettuna moottoritie 7,2/100 ja maantie 5,8. Tällä päättelyllä ne mielellään kunnostaisi vaikka risakin varsi osuisi käteen niin voisin sen kunnostaa, tosin voisi kai tuon alkuperäisenkin raapasta käteen ja ehjätä, lukita toisaalta vivustosta paikoilleen.
Hariselle pitäisi kulkine viedä kenties heinäkuun aikana, näkee mitä vaikuttaa lukemiin.
kierrätyksen ollessa päällä toinen kanava suljetaan saadaan sylinteriin hyvä pyörre jolla paska saadaan sekoittumaan puhtaaseen ilmaan
jos läpät on auki ja kierrätys pällä ohjelmassa niin todennäköisesti kulutus on hiukan suurempi
läpät pois ja ohjelmaan muutos 3bar mappikin olis hyvä vaihtaa samalla niin saa kaiken hyödyn ohjelmoinnista kulutus ei nouse laskee vain