280 cdi r6 imusarjan osille koodeja

Vastaa Viestiin
ari.kivinen81
Viestit: 43
Liittynyt: 20.9.2013 21:46
Paikkakunta: Kylmäkoski

280 cdi r6 imusarjan osille koodeja

Viesti Kirjoittaja ari.kivinen81 »

280 cdi rivikutosella. Tuli imusarja purettua ja tarkastettua kun oli läppämoottorilta lähtevä käyttöakseli tippunut, ei muuta kuin hyvin kevyt nukka pinnoilla ja läpät liikkui herkästi eikä klappia taikka vuotoja. Paras siis antaa läppien olla ja nauttia paremmasta alaväännöstä ja pienemmästä kulutuksesta :D läppämoottorilta lähtevän akselin nivel on kulunut eikä pysy paikoillaan, itse läppämoottorissa vielä näyttäisi ehjältä. Löytyykö joltain kuvia mistä saisi koodit moisille osille, voisi koittaa ensin tilailla käyttöakselin ja jos ei pysy paikoillaan niin moottori myös. Hurjasti tuli eloa koneeseen kun sai hetken pysyyn paikoillaan, en ollut metriäkään ajellut ennen niin että olisi toiminut.
Auton virkaa toimittaa vm.04 w211
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Ei taida saada erillisenä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
MHe
Viestit: 1158
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

VAGgilaisiinhan noita läppä/linkutinsarjoja on jo saatavilla, ehkä mersuunkin jonain päivänä...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
kumipää
Viestit: 503
Liittynyt: 19.10.2010 22:48
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja kumipää »

En kyllä ole monessakaan 320:ssä (r6) läppiä nähny alunperinkään ja hyvin on alavääntöä ollut.
Nakkaa ne kaikki turhanpäiväset läppämoottorit olan yli, 4,7kohm vastus töpseliin ja vaikka softa koneeseen, niin saa ajella naurusa suin mutkasta tietä näkymättömiin.
Varmasti ollut laiska, jos sattuneet olemaan läpät kii.
Star tunaukset ja bitti tuikkaukset
YV:llä kii
ari.kivinen81
Viestit: 43
Liittynyt: 20.9.2013 21:46
Paikkakunta: Kylmäkoski

Viesti Kirjoittaja ari.kivinen81 »

Läpät auki lukittuna kulutus ajotietokoneen mukaan työmatka-ajossa moottoritien kautta 6,2/100, maantien kautta pääosin 80-aluetta 7,4/100. Läpät suljettuna moottoritie 7,2/100 ja maantie 5,8. Tällä päättelyllä ne mielellään kunnostaisi :) vaikka risakin varsi osuisi käteen niin voisin sen kunnostaa, tosin voisi kai tuon alkuperäisenkin raapasta käteen ja ehjätä, lukita toisaalta vivustosta paikoilleen.
Hariselle pitäisi kulkine viedä kenties heinäkuun aikana, näkee mitä vaikuttaa lukemiin.
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

ari.kivinen81 kirjoitti:Läpät auki lukittuna kulutus ajotietokoneen mukaan työmatka-ajossa moottoritien kautta 6,2/100, maantien kautta pääosin 80-aluetta 7,4/100. Läpät suljettuna moottoritie 7,2/100 ja maantie 5,8. Tällä päättelyllä ne mielellään kunnostaisi :) vaikka risakin varsi osuisi käteen niin voisin sen kunnostaa, tosin voisi kai tuon alkuperäisenkin raapasta käteen ja ehjätä, lukita toisaalta vivustosta paikoilleen.
Hariselle pitäisi kulkine viedä kenties heinäkuun aikana, näkee mitä vaikuttaa lukemiin.
joo ne läpät on siellä lähinnä siitä syystä kun autossa on egr
kierrätyksen ollessa päällä toinen kanava suljetaan saadaan sylinteriin hyvä pyörre jolla paska saadaan sekoittumaan puhtaaseen ilmaan

jos läpät on auki ja kierrätys pällä ohjelmassa niin todennäköisesti kulutus on hiukan suurempi

läpät pois ja ohjelmaan muutos 3bar mappikin olis hyvä vaihtaa samalla niin saa kaiken hyödyn ohjelmoinnista kulutus ei nouse laskee vain :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 moottori”