Otsikon mukainen temppu ei liene vaikea, koska ei löytynyt äkkiä hakien yhtään keskustelua aiheesta Silti tyhmänkin kysymyksen uhallla kysyn, että onko siinä mitään sudenkuoppaa, missä homman voisi ryssiä?
Ilmeisesti peltikuorinen yksi mötikkä, jossa tulo sivussa klemmarilla ja lähtö keskeltä - tällainen kuva löytyi googlailemalla http://forums.mercedesclub.org.uk/attac ... 1366657232
Ilmeisesti ilmautuu itsestään, kun suodattimen täyttää naftalla ennen asennusta? Vai voiko CDI:n pumpulle tulla jotain ongelmia ilmasta? Kun jossain ohjeessa neuvottiin ilmailemaan jollain laitteella ensin?
2005 CLK 270 cdi naftasuodattimen vaihto ja ilmaus?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4281
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ja samaan tulokseen olisi päässyt käytämällä virrat päällä parikolme kertaa niin sähkö pumppu täytää suodatimen ja ilmaa systeemin...Joe Cool kirjoitti:Näin tapahtui. Starttasi heti ja sammui melkein yhtä nopeasti saadessaan ilmaa. Sitten pari pirtkää starttausta kaasu pohjassa ja johan hörähti eikä edes savupilveä pölläyttänyt.
Taas mennään, huolto suoritettu ja huoltonäyttö nollattu
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Kiitos, hyvä tietää seuraavaa kertaa vartenCDI203 kirjoitti:Ja samaan tulokseen olisi päässyt käytämällä virrat päällä parikolme kertaa niin sähkö pumppu täytää suodatimen ja ilmaa systeemin...Joe Cool kirjoitti:Näin tapahtui. Starttasi heti ja sammui melkein yhtä nopeasti saadessaan ilmaa. Sitten pari pirtkää starttausta kaasu pohjassa ja johan hörähti eikä edes savupilveä pölläyttänyt.
Taas mennään, huolto suoritettu ja huoltonäyttö nollattu