Ilmanputsarin kotelo hakkaa moottorin päällimuoviin

Vastaa Viestiin
naatiskelija
Viestit: 19
Liittynyt: 19.6.2008 13:26
Paikkakunta: Naantali

Ilmanputsarin kotelo hakkaa moottorin päällimuoviin

Viesti Kirjoittaja naatiskelija »

Onko joku onnistunut ratkaisemaan tällaisen ongelman.

tyhjäkäynnillä ilmanpuhdistin heiluu niin paljon, että hakkaa moottorin päällä olevaan muoviin ja pitää melkoista kolinaa.
Huolto-ohje sanoo, että vaihda putsarin kiinnityskumit. Vaihdettu on, mutta ei auttanut.

Kumiletkun pätkän kun survoo muovien väliin niin kolina lakkaa, mutta muutaman kilometrin ajon jälkeen se letkumokoma lentää tiehensä.

Ideoita?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Saattaa olla suodatinkotelon tukipellin rakenteista ruuvit irti / poikki - tarkistitko kun vaihdoit kumit ?
naatiskelija
Viestit: 19
Liittynyt: 19.6.2008 13:26
Paikkakunta: Naantali

Pajalla tehtiin

Viesti Kirjoittaja naatiskelija »

En siis nähnyt peltien pultteja.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kun kotelo on pois näkyy 3-4 torx kantaista ruuvia joilla peltihäkkyrä on kannessa kiinni, ja etupäässä yleensä ensimmäisenä löystyvät pultit siinä huohotinletkun takana piilossa.
Yksi ruuvi on takapäässä sivulta alumiinituen takana, tikun putken seutuvilla siis...
Avatar
felmit
Viestit: 730
Liittynyt: 20.10.2010 7:51
Paikkakunta: near main airport

Viesti Kirjoittaja felmit »

6 kpl ruuveja: torx E10 avaimella (OM646) 8)
1 takana
3 sivulla (1 ylhäältä päin)
2 edessä
autodidakti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 moottori”