Eli onko sportissa vielä erit iskarit vai onko samat kuin vakioavareissakin? 110tkm mittarissa ja iskarit pitäs vaihella toinen puoli aivan sökö ja ei se toinenkaan oo mikkään kovin häävi eli molemmat vaihtoon.
T.Sankari
S211 sport-paketillinen Avantgarde 280CDI iskarit?
S211 sport-paketillinen Avantgarde 280CDI iskarit?
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Eikös epc:stä saa kalasteltua tämänkin? vai onko toisella koneella
Melko nopeesti tuntuu näistä 211:ta menevän etuiskarit, tuossa sadantuhannen hujakoilla vai pitäiskö niiden edes kestääkään pitempään?
Melko nopeesti tuntuu näistä 211:ta menevän etuiskarit, tuossa sadantuhannen hujakoilla vai pitäiskö niiden edes kestääkään pitempään?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Mulla oli toisen puolen etuiskarissa sanomista 85tkm:ssa (iskaritesti antoi 35%). En tehnyt tässä vaiheessa asialle vielä mitään. Talven jäljiltä (105tkm) sanomista oli sittten myös takaiskarissa (W211).
Tästä vedin omat johtopäätökset ja kesän aikana vaihdoin joka kulmaan Konin keltaiset.
118tkm tällä hetkellä ja mielestäni noi Konit on mukavammat kuin alkuperäiset sportit. Säädetty arviolta 60-70%:n maksimijäykkyydestä. Alkuperäisissä ehjissä oli ainakin irtonaisena kokeiltuna huomattavan tiukka toi sisäänmenovaimennus.
Tästä vedin omat johtopäätökset ja kesän aikana vaihdoin joka kulmaan Konin keltaiset.
118tkm tällä hetkellä ja mielestäni noi Konit on mukavammat kuin alkuperäiset sportit. Säädetty arviolta 60-70%:n maksimijäykkyydestä. Alkuperäisissä ehjissä oli ainakin irtonaisena kokeiltuna huomattavan tiukka toi sisäänmenovaimennus.