Moro,
Periaatteessahan alatukivarressa on vain kolme asentoa, johon sen voi säätää. Systeemissähän on kuitenkin millin osien verran toleranssia, jotta pultti menee paikoilleen. Voiko rengaskulmat mennä kovin ahterilleen, jos käytän sisäpään pultin pois?
Tarvis on käyttää etutolppa pois, ja välttämättä en saa sitä pallonivelestä irti, enkä uskalla kammeta ylätukivarresta. Kerran katsoin, kun Tapio89 kaksissa miehin punnersi tolpan irti ja paikoilleen. Ei viitsi särkeä kallista ilmatolppaa.
t.
Risto
Sekoaako kulmat, jos käytän etualatukivarren irti?
Sekoaako kulmat, jos käytän etualatukivarren irti?
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Oli aika jollon varasin aina ajan suuntaukseen kun jotain avasin. Harvemmin oli säädön tarvetta. Nyttemmin en ole enää viitsinyt olla niin anaalitarkka. Tuossa talvi-Audissani oon viiden vuoden omistuksen aikana uusinut niitä etupään varsia monta kertaa ja avannut niveliä jonkun muun syyn takia ja kertaakaan ole kulmia säädättänyt. Aina kulkenut suraan ja vakaasti. Periaattessa pitäs kyllä säätää, mutta oma käytäntö on osoittanut sen ylireagoinniksi.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i